پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهدی قریشی

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: هر اندازه ارتباط میان صنعت و دانشگاه نزدیک و کاربردی باشد، خروجی آن مساوی با تقویت صنعت و کاهش میزان بیکاران دانشگاهی و اشتغالزایی در جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در دیدار با مدیران دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی، با اشاره به عدم ارتباط صنعت و دانشگاه اظهارداشت:  بحث عدم ارتباط صنعت و دانشگاه با یکدیگر یکی از مشکلات اساسی ما در بهره گیری از نیروی متخصص و متعهد در کنار پیشرفت صنعت و رونق دانشگاه ها است چرا که در جوامع دیگر این ارتباط مانع از بروز بیکاری و افزایش تولیدات داخلی شده ولی این ارتباط و انسجام عملی در ایران یا وجود ندارد و یا بسیار ضعیف است.

وی افزود: هر اندازه ارتباط میان صنعت و دانشگاه نزدیک و کاربردی باشد خروجی آن مساوی با تقویت صنعت و کاهش میزان بیکاران دانشگاهی و اشتغالزایی در جامعه خواهد شد.

امام جمعه ارومیه در ادامه با تاکید بر کسب فضایل اخلاقی در هر رتبه و پستی اذعان داشت: تدبیر عالم به دست خداوند است و هرچه انسان در امور دنیوی خویش با توکل و خدمت صادقانه گام بردارد به آن میزان، از حمایت و پشتیبانی خداوند برخوردار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی تصریح کرد: انس با خداوند و رفتار صادقانه در کار ، به انسان اعتبار و عزت می بخشد و اگر در کارها و حل مشکلاتمان به خداوند متعال توکل و توسل کنیم زمینه پیشرفت و تعالی را برای خویش هموار کرده ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha