پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مراسم عزاداری امام موسی مبرقع

حوزه/ امروز رژیم منفور آل سعود که پایبند به دین اسلام نیست و در صدد ضربه زدن به آموزهای اسلام ناب است، همچون نسل کشی در یمن، نشان از عدوات عمیق نسبت به معارف اهل بیت علیهم السلام دارد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» حجت الاسلام صالحی خوانساری در مراسم سوگواری سالروز رحلت حضرت موسی مبرقع (ع) فرزند بلافصل امام نهم (ع) که در آستان این امامزاده در چهل اختران برگزار شد گفت: کسانی که اهل بیت علیه السلام را دوست دارند و هر قدمی که از منزل خود تا قبور اهل بیت علیه السلام برمی دارند تا زمان بازگشت به خانه تمامی این مدت از عمر وی حساب نمی شود و همچون کسی است دوباره تولد شده است.

وی در ادامه افزود: بهشت بخش های زیادی دارد که یکی از بخش های آن به نام وسیله می باشد که همسایگان اهل بیت علیه السلام و معصومین در آنجا خواهند بود و کسانی در این مکان جای داده می شوند که در این دنیا در حق مکتب اهل بیت علیه السلام خدمت خالصانه داشته باشند و همواره خادمی بقاع متبرکه و ذریه ایشان کند.

خطیب حوزه با اشاره به روایتی از امام رضا علیه السلام  در بیان فضیلت اولاد پیامبر(ص) تصریح کرد: نگاه کردن به چهره نسل ائمه و معصومین(ع) از عبادات است و این امر تا زمانی مقبول می باشد که آن فرد چهره مکتب اهل بیت علیه السلام را خراب نکند و همچنین آلوده به مسائل دنیوی نشده و در راه مستقیم به انحراف کشیده نشود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری افزود: در خدمت به مکتب اهل بیت(ع) عده ای هستند که همواره مخالف معارف دین می باشند و در همه حال در صدد ضربه زدن به دین اسلام بوده و مردم را در جهت حمایت و تاسی از مکتب اهل بیت علیه السلام سرزنش می کنند؛ لذا باید دانست که اشرار تمامی امت های بشری همین اقشاری هستند که مخالف آموزهای دین مبین اسلام و چهارده معصوم می باشند.

وی با اشاره به جنایات رژیم آل سعود اذعان داشت: امروره این رژیم منفور که پایبند به دین اسلام نیست و در صدد ضربه زدن به آموزهای اسلام ناب است، همچون نسل کشی در یمن و حمایت از گروهک های تکفیری در کشور عراق و سوریه و قتل عام مردم در حرم الهی که خود این امر نشان از عدوات عمیق نسبت به معارف اهل بیت علیهم السلام دارد. لذا باید به کوری چشم دشمنان اسلام ناب، تلاش بیشتری در زمینه تحقق معارف اهل بیت علیه السلام در جامعه داشته باشیم

سخنران مراسم در پایان خاطر نشان ساخت: ایران در طول تاریخ در بین تمامی کشورها سربلند بوده چرا که همواره مکانی امن برای اهل بیت علیه السلام و نسل ایشان بوده و خود این افتخار برای ملت ایران است. و گفتنی است قم نیز از این مسئله استثنا نبوده، چرا که قم هم با حضور چند صد ذریه و حضور با برکت حضرت معصومه علیها السلام این افتخار را دارد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha