پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام یونس گلی معاون تهذیب حوزه ایلام

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام تاکید کرد: باید نسل جدید را با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیوند بزنیم و نگذاریم هجمه‌های فرهنگی دشمن افکار و اعتقاد جوانان را تغییر دهند.

حجت الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در ایلام، با اشاره به ایام دهه فجر انقلاب و ضرورت آشنا سازی طلاب جوان با اهداف و آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، گفت: آحاد جامعه به ویژه طلاب جوان باید با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند و در این راستا، روحانیون و متولیان فرهنگی وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام تاکید کرد: باید نسل جدید را با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیوند بزنیم و نگذاریم هجمه‌های فرهنگی دشمن افکار و اعتقاد جوانان را تغییر دهند.

وی، به برنامه های حوزه این استان در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: برپایی جشن انقلاب در مدارس، غبار روبری مزار شهداء، سرکشی به خانواده‌های شهدای طلبه و روحانی استان، برگزاری همایش طلاب و روحانیون، کوهنوردی و برگزاری تیراندازی ویژه طلاب و روحانیون استان، فضاسازی مدارس، برگزاری جلسات بصیرتی و برپایی کارگاه های خانواده برای طلاب معیل از برنامه های حوزه استان در دهه فجرانقلاب است.

حجت الاسلام گلی، در پایان خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر از تمام ظرفیت ها و امکانات در راستای اجرای مطلوب و سازنده برنامه های این دهه استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha