شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حادثه تروریستی در عربستان  شهادت جمعی از  شیعیان احساء،

حوزه/ عربستان خاستگاه اندیشه تکفیری است و زمینه مادی و معنوی مناسب برای این اندیشه و گروه های تروریستی را فراهم کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از منامه پست، در پی وقوع حادثه تروریستی در عربستان و به شهادت رسیدن شماری از شیعیان احساء، ائتلاف جوانان 14 فوریه این حادثه را به مردم احساء تسلیت گفت و از ایستادگی مردم این منطقه در برابر تروریست ها تجلیل کرد.

ائتلاف جوانان 14 فوریه در این بیانیه ضمن تاکید بر اهمیت مبارزه با تروریسم گفت: این حادثه نشان می دهد مردم باید خودشان در برابر تروریسم بایستند و همواره مراقب خطر باشند به ویژه در این روزها که این خطر ها به خاطر حماقت ها و جنایت های پی در پی عربستان افزایش یافته و عربستان همچنان به حمایت های سخاوتمندانه خود از تروریست ها برای افروختن آتش فتنه ادامه می دهد.

در این بیانیه آمده: عربستان مسئول این حادثه تروریستی و تکرار چنین حوادثی در عربستان و کویت و یمن و کشورهای دیگر جهان است، چون عربستان خاستگاه اندیشه تکفیری است و زمینه مادی و معنوی مناسب برای این اندیشه و گروه های تروریستی را فراهم کرده و از این رو برای متوقف ساختن تروریسم تکفیری لازم است ابتدا منابع فکری و مادی آن خشکانده شود و این امر نیازمند برخورد بین المللی جدی و صریح با نظام عربستان به عنوان خاستگاه اصلی تروریست ها می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha