پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار هاشمی مدیرکل بنیاد شهید نشستی خبری با اصحاب رسانه استان قم

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قم برنامه های این داره کل در دهه فجر انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار هاشمی در نشستی خبری با اصحاب رسانه استان قم به برنامه های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز گروه هایی در راستای اسلام هراسی به وجود آمده تا انقلاب اسلامی ایران را تضعیف و با آن مقابله کنند.

وی اظهار داشت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی بر گفتمان های سیاسی و فکری دنیا مسلط بوده که نشان از هویت شناخته شده این گفتمان دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ابراز داشت: برخی از عناصر اصلی این گفتمان: ولایت مداری، آزادی خواهی، عدالت خواهی، مشارکت گویی، ایثار، کرامت جویی، از خود گذشتگی و ... است که ملت فهیم ما در این 37 سال پس از انقلاب آن را به منصه ظهور گذاشته است.

سردار هاشمی با بیان این مطلب که 100 شهید استان قم در دوران طاغوت به درجه رفیع شهادت دست پیدا کرده اند، خاطرنشان ساخت: ملت ایران با رهبری آیت الله العظمی خامنه ای و با ایستادگی در برابر دشمن اتحاد خویش را حفظ کرده و دشمنان غرب و شرق جرأت دست اندازی بر آن را ندارند.

*نگاهی بر برنامه های اداره کل بنیاد شهید قم در دهه فجر انقلاب

وی با تأکید بر اینکه در دهه مبارک فجر باید گفتمان انقلاب اسلامی را ارائه کنیم، تصریح کرد: کمیته ایثارگران اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم موضوع دهه فجر را دنبال کرده و برنامه های متنوعی برای آن دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم یکی از برنامه های این دهه را اجرای طرح سپاس عنوان کرد و گفت: در این طرح تمام مسئولان و معاونت های اجرایی استان در منازل شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی حضور پیدا کرده و از خانواده های آنان تفقد خواهند کرد.

سردار هاشمی اظهار داشت: برگزاری مهمانی لاله ها در 72 گلزار شهدای سطح استان قم از دیگر برنامه های این هفته است که با حضور مسئولان، مردم شهید پرور و خانواده های شهدا برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: غبارروبی، عطرافشانی و سخنرانی از جمله برنامه های مهمانی لاله ها خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم یادآور شد: برگزاری راهپیمایی، مسابقات ورزشی، دیدار با آزادگان سیاسی زندان های مخوف پهلوی و ... از دیگر برنامه های این اداره کل در این هفته می باشد.

*یادواره هزاران شهید دانش آموز قم برگزار می شود

سردار هاشمی خاطرنشان ساخت: یکی از برنامه های این اداره کل در دهه فجر انقلاب، برگزاری یادواره هزاران شهید دانش آموز است که چهاردهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: نواخته شدن زنگ ایثار در مدارس استان از دیگر برنامه هاست.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha