پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 370032
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
کارت هوشمند

حوزه/معاون امور طلاب حوزه علمیه استان لرستان از ارائه کارت هوشمند طلبگی به طلاب حوزه علمیه این استان خبرداد.

حجت الاسلام فضل الله نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد،با بیان اینکه تمامی اقدامات لازم برای تهیه کارت هوشمند طلاب فراهم شده است افزود:معاونت امور طلاب حوزه علمیه استان لرستان تمامی اطلاعات دریافت کارت هوشمند طلاب استان را به قم ارسال نموده و طلاب به صورت دوره ای کارت هوشمند خود را که دارای تمامی اطلاعات شخصی،حقوقی و تحصیلی است را ، دریافت خواهند کرد.

معاون امور طلاب حوزه علمیه استان لرستان همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تصریح کرد:با تمهیدات و برنامه ریزی های انجام شده در این ایام مدارس علمیه استان برنامه های فرهنگی و ورزشی خود را برای گرامیداشت این ایام برگزار می نمایند.

حجت الاسلام نجفی از برگزاری کوهپیمایی ویژه طلاب خرم آبادی در ایام الله دهه فجر خبر داد و خاطر نشان کرد:این کوهپیمایی با هدف تقویت روحیه ورزشی اساتید و طلاب و تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل (ره)  و شهدا برگزار خواهد شد.

وی هم چنین در پایان گفت: درراستای ترویج امر ازدواج، طلابی که پیوند مقدس خود را از تاریخ ابتدای سال جاری تا اول دی ماه به ثبت رسانده اند مشمول دریافت هدیه خواهند شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha