جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام موسوی نماینده طلاب هندی و پاکستانی حوزه علمیه قم

حوزه/ نماینده طلاب هندی و پاکستانی حوزه علمیه قم گفت: مسلمانان بویژه شیعیان ارادت قبلی خاصی نسبت به امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ایران دارند و این علاقه از کلام آنان همیشه جاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام موسوی در ابتدای دیدار  جمعی از شیعیان هندی با آیت الله مصباح یزدی، ضمن معرفی حاضرین در جلسه اظهارداشت: امروز جمع کثیری از شیعیان مشتاق و علاقه مند به خاندان عصمت و طهارت(ع) در حوزه های علمیه ایران مشغول به فراگیری علوم ومعارف اسلامی هستند.

وی افزود: این طلاب با توجه به مشکلاتی که برای تردد دارند سختی راه و مسیر را به جان می خرند تا بتوانند خود را به معارف اهل بیت(ع) مجهز کنند و جامعه و محیط پیرامونی خود را با این معارف آشنا کنند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: مسلمانان و به ویژه شیعیان امروز از یک همدلی و انسجام خوبی برخوردار هستند و در برابر سختی ها و دسیسه های فرهنگی دشمن ایستادگی می کنند.

در ابتدای این دیدار همه میهمانان یک صدا و به زبان اردو  شعار «دست خدا بر سر ماست خامنه ای رهبر ماست»، «تا خون در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست»، «آمریکا اسرائیل مرده باد، مرده باد، آل سعود مرده باد» و «لبیک یا خامنه ای» سردادند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha