پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ در حال حاضر اسلام ناب با دشمنی های زیادی از سوی غرب و ایادی و نوکران اسرائیل مواجه است و این امر می طلبد، همه جوانان بصیرت لازم را دراین رابطه داشته باشند و اتحاد خود را در برابر این عوامل و ستمگران اعلام نمایند.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار  تعدادی از پژوهشگران و دانشجویان  هند و پاکستان با بیان اینکه یکی از نعمت های خدا جوانی است، گفتند: تجربه نشان داده که در هر کاری جوان وارد شده توانسته گام های مفید و سازنده ای بردارد.

این مرجع تقلید بیان داشتند: از جمله مسائلی که جوان باید بداند، مسئله شناخت زمان است و لازم است بر اساس آن حرکت کند. شناخت زمان به معنای آگاهی داشتن از حوادث و اتفاقات و تحلیل درست از حوادث است.

معظم له با بیان این که پاکستان و هند از جمله کشورهایی هستند که مردم آن  مسلمانند، اظهار داشتند: ولی متاسفانه حوادثی پیش آمده که نتواستند به درستی بصیرت خود را نشان دهند و به موقع درست تصمیم گیری کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: از جمله آن مسائل حضور آمریکا در افغانستان و حمله عربستان به یمن و حضور بعضی از افراد از این کشور برای برقرار کردن آشتی بین ایران و عربستان است در این مسائل مسئولین  پاکستان به خوبی عمل نکردند و بلکه متاسفانه باید گفت از عملکرد ظالمان هم حمایت کردند.

ایشان عنوان کردند: مسئله تنها به اینجا ختم نمی شود، برخی ها در حمایت از عربستان اقدام به حمایت از تروریست کردند  و جبهه ائتلاف  علیه مردم مسلمان یمن تشکیل دادند و این ها مشکلاتی است که وجود دارد.

این مرجع تقلید افزودند: در حال حاضر اسلام ناب با دشمنی های زیادی از سوی غرب و ایادی و نوکران اسرائیل مواجه است و این امر می طلبد، همه جوانان بصیرت لازم دراین رابطه داشته باشند و اتحاد خود را در برابر این عوامل و ستمگران اعلام نمایند.

معظم له اظهار داشتند:  در حال حاضر صفوف بین مسلمین و کفر مشخص است و راه مقابله هم مشخص است اگر این صفوف حفظ شود و مردم از بصیرت لازم برخوردار باشند و آماده جهاد که یکی از برنامه دین و پیامبران است  باشند، قطعا شکست دشمن حتمی خواهد بود.

ایشان گفتند: در ایران مردم ولایتمدار و جوانان آنها عاشق جهاد اند و این شوق حیات دارد و همین امر باعث شده این انقلاب و اسلام از همه گزند و فتنه سالم بماند.

 انتهای پیام:40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha