چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصاویر/ افتتاح نمایشگاه هنر آسمانی، انقلاب اسلامی در حرم بانوی کرامت

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم گفت: نمایشگاه هنر آسمانی در کنار حرم مطهر حضرت معصومه (س)می تواند زمینه آشنایی بیشتر حوزویان با هنر و این جشنواره را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  والمسلمین محمود ملکدار در مراسم  گشایش نمایشگاه «هنر آسمانی انقلاب اسلامی» که صبح امروز در محل جدید کتابخانه بزرگ حرم مطهر با حضور مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه میزبان نهادهایی است که در رابطه با هنر در حوزه های علمیه سراسر کشور مشغول فعالیت هستند و انتخاب محل برگزاری نمایشگاه در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام الله علیها و فیضیه می تواند با عنایت آن حضرت زمینه ای برای آشنایی بیشتر حوزویان با هنر باشد.
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم با اشاره به ارسال بیش از یک هزار اثر به جشنواره هنر آسمانی چهارم گفت: این جشنواره  ۱۵ بهمن برگزار می شود و این نشان می دهد که هنر در حوزه های علمیه جایگاه خاصی دارد.
وی همچنین به ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران هنر بزرگی بود که به وسیله امام راحل عظیم الشان به منصه ظهور رسید .
حجت الاسلام والمسلمین ملکدار ادامه داد: امام امت توانست در فضایی که مسئولان دین را افیون جامعه می دانستند، یک تمدن بزرگ اسلامی را بر مبنای اسلام و مکتب اهل بیت و اصل ولایت فقیه پایه ریزی کند.
حجت الاسلام والمسلمین ملکدار همچنین از مشارکت نهاد هایی همچون آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، مرکز مدیریت حوزه های علمیه، دبیرخانه جشنواره هنر آسمانی، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، مدرسه هنر اسلامی، مدیریت حوزه های علمیه خواهران، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، اداره کل مرکز پژوهش های اسلامی رسانه و سازمان حفظ و نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس خبر داد.
انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha