پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی، با بیان اینکه نباید با جبهه استکبار آشتی داشته باشیم گفتند: تازمانی که استکبار دارای خوی وحشی گری است آشتی با او معنی ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه ها که در دفتر معظم له برگزارشد، با بیان این که ۱۲ بهمن در تاریخ ایران اسلامی از جایگاه با عظمتی برخوردار است گفتند: با آمدن حق باطل نابود شدنی است.

این مرجع تقلید افزودند: در طول تاریخ، همواره حق در مقابل باطل بوده و همیشه این حق، پیروز بوده، ولی زر و زور،رشوه و تزویر از ابزار باطل است که به اقتضاء زمان همواره وجود داشته است.

معظم له بیان داشتند: حق همان جهان بینی الهی و توکل به خدا است و آنچه که مهم می باشد، این که باطل همیشه در مقابل حق شکست خورده و اگر بصیرت لازم در مقابل این مسائل نباشد، یقینا خیلی از اتفاقات به وجود خواهد آمد که قابل جبران نیست.

ایشان افزودند: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشته و از جمله این برکات، می توان به بیداری و قیام اسلامی مردم مستضعف و مظلوم و قیام آنان در مقابل استکبار اشاره کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: انقلاب اسلامی ایران ارکان بسیار مهمی دارد، از مهم ترین آنها ، فرهنگ جهاد و شهادت و خودباوری است.

معظم له با بیان این که نباید با جبهه استکبار آشتی داشته باشیم گفتند: تا زمانی که استکبار دارای خوی وحشیگری است، آشتی با او معنی ندارد.

ایشان در پایان افزودند: حتی غرب هم برای خدمت رسانی به اسرائیل به میان آمده و این غده سرطانی، باید با عزم و اراده جدی رزمندگان اسلام هرچه زودتر از بین برود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha