جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار وزیر ارتباطات با مراجع عظام

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی بر لزوم توجه مسئولان مخابرات به کنترل فضای مجازی موبایلی تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سبحانی امشب در دیدار با وزیر ارتباطات کشور گفتند: دهه فجر سرآغاز حکومت اسلامی بودکه در 22 بهمن ما محقق شد.

ایشان افزودند: خداوند برای نعمت بزرگی که به این ملت و این کشور و مسوولان عطا کرده است، وظایف خطیری را نیز به آنها واگذار کرده است که این نعمت باید به خوبی از سوی ما پاس داشته شود.

این مرجع تقلید خاطرنشان کردند: پیش از انقلاب اسلامی، متدینین جامعه،‌ قدرتی نداشتند و اگر قدرتی بود در اختیار حکومت فاسدی بود که همه چیز آن از غربی ها  بود و برای هر کاری از آنها اجازه می گرفت.

ایشان گفتند: اگر انقلاب نمی شد، امروز خبری نیز از اسلام و تشیع نبود؛ ولی نباید فراموش کنیم که خداوند متعال در برابر این نعمت بزرگ و حساس، تکالیفی نیز بر گردن ما نهاده است.

این مرجع تقلید خاطرنشان کردند: خداوند برای ما چهار تکلیف قرارداده است که اولین آن، ایجاد رابطه با خداوند است و دومین وظیفه نیز کمک به محرومان است؛ سومین وظیفه امر به معروف و چهارمین وظیفه نهی از منکر است.

ایشان بیان کردند: ویژگی عصر ما، سرعت انتقال اطلاعات و سرعت ارتباطات است، یعنی اگر علمی در یک گوشه از دنیا تولید شود به ثانیه ای در گوشه دیگر این دنیا مردم از آن مطلع می شوند.

این مرجع تقلید اظهارکردند: فضای مجازی عرصه ای است که هم می تواند موارد مثبتی ایجاد کند و هم می تواند مشکلاتی را نیز به بار بیاورد که همه از آن مطلع هستند.

ایشان بیان کردند: ماهواه ها در نهایت به دنبال از هم پاشیدن نظام خانواده های ما هستند؛ غربی ها می خواهند فساد را در درون خانواده های ما ایجاد کنند و به همین دلیل سعی می کنند که از این طریق این نفوذ را شکل دهند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کردند: مدیران مخابرات در کشور کار بسیار خوبی انجام دادند که جلوی آزادی سایت های مستهجن در کشور را گرفتند و اگر این کار را برای موبایل ها نیز انجام دهند اتفاق بسیار نیک و مثبتی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha