پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد کارگر شورکی - استان یزذ

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری همایش سه روزه بانوان طلبه وبلاگ نویس و فعالان فضای مجازی استان یزد، به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدکارگر شورکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همزمان با دومین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، همایش بزرگ بانوان طلبه وبلاگ نویس و فعال فضای مجازی، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد آغاز بکار خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد افزود : در این همایش که به مدت سه روز برگزار می شود، بیش از 150 نفر در دو دوره مقدماتی و پیشرفته وبلاگ نویسی با حضور اساتید برجسته شرکت خواهند کرد.

وی اهم اهداف برگزاری این همایش را شامل ارائه ابزارها و راهکارهای بومی مفید، ترویج ابزارهای فضای مجازی و بومی سازی آن با تکیه بر دانش روز، فرهنگ اقتصاد مقاومتی، آسیب شناسی گفتمان اینترنتی و روش های مواجهه با چالش های حاشیه ای فضای مجازی برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی های انجام شده با فنی و حرفه ای استان یزد، طلاب پس از گذراندن دوره مقدماتی و پیشرفته وبلاگ نویسی می توانند مدرک رسمی فنی و حرفه ای را نیز دریافت کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha