جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صولت حیدری - گناباد

حوزه/ استاد حوزه علمیه خراسان گفت : هویت و اصالت فرهنگی هر جامعه ای به وقایع مهم آن جامعه در گذر زمان بستگی دارد و شاید بتواند، گفت اصالت ما نیز بعد از پیروزی اسلام به دهه فجر برمی گردد.

حجت الاسلام صولت حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در گناباد با تبریک دهه فجر اظهارداشت : برگزاری مراسمات تکریم و ترفیع این رویداد ها از سوی مردم باعث ماندگاری و جاودانگی آن ها خواهد شد.

وی به ارزش و جایگاه والای دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در تاریخ ملت ایران اشاره و افزود: همه ساله مردم ایران با تکریم و ترفیع دهه مبارک فجر، پیمانی دوباره با رهبر کبیر انقلاب می بندند که خود این کار باعث شده است دهه فجر ماندگار شده  و جهانیان در این روز به ایران بنگرند.

 حجت الاسلام حیدری تصریح کرد : لحظه ورود حضرت امام (ره) به ایران را باید یکی از زیباترین لحظات ملت ایران دانست و به پاس این زیبایی، طلاب مدرسه علمیه امام رضا (ع) گناباد مراسم گلباران تمثال آن عالم بزرگ را برگزار نمودند.

استاد حوزه علمیه گناباد خاطرنشان کرد : روحانیت و طلاب باید تبیین اندیشه های امام (ره) را از وظایف اصلی خود بدانند هرچند همه می دانند كه حضرت امام خمینی (ره) اندیشمند بزرگی است اما مانند هر متفكر بزرگی، اندیشه ایشان دارای وجوه مختلفی است که این مهم باید از سوی روحانیت تبیین گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha