جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم طاهری - حوزه خواهران مازندران

حوزه/ خانم دکتر طاهری با تاکید براینکه نفوذ به دو گونه فردی و جریانی است، گفت: هدف استکبار در این امر، تسلط به مراکز تصمیم سازی و نیروهای موثر در نظام است؛ تا بدین طریق بتوانند در استحاله نظام و تغییر مسیر انقلاب موفق شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از  مازندران، خانم دکتر طاهری استاد حوزه مازندران، در نشست "حضور حداکثری در انتخابات" در مدرسه علمیه خواهران عصمتیه بابل اظهارداشت: طلاب به عنوان نخبگان دینی کشور باید ضمن شناخت مسایل مهم جامعه و اولویت های آن، نسبت به آگاهی مردم و امر به معروف اقدام کنند.

وی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، حفظ نظام اسلامی معروف اولی است که حتی تداوم اقامه نماز نیز به اجرای این معروف بستگی دارد.

این استاد  حوزه ادامه  داد: برای رسیدن به هر هدفی باید تلاش کرد و هر چه هدف بزرگتر باشد تلاش مضاعفی را می طلبد؛ البته باید توجه نمود که در وصول به اهداف دچار انحراف نشده، همیشه در مسیر اصلی که در امتداد ولایت است، حرکت کرد.

وی تاکید کرد: رسیدن به استقرار دولت حقه مهدوی که هدف نهایی ِ انقلاب است، تنها در سایه تداوم خط امام خمینی (ره) و حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی (ص)  امکان پذیر می باشد.

خانم طاهری با اشاره به تلاش غرب برای تحریف حضرت امام(ره)، اظهار کرد: تلاش در جهت مجهول نگه داشتن چهره حضرت امام(ره) و تفکر ایشان، ارائه یک چهره غلط از ایشان، ارائه یک شناخت سطحی از امام از جمله اقدامات دشمن در این زمینه است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص خطر نفوذ  تصریح کرد: نفوذ به دو گونه  فردی و جریانی شکل می گیرد؛ و هدف استکبار در این امر، تسلط به مراکز تصمیم سازی و نیروهای موثر در نظام است؛ تا بدین طریق بتوانند در استحاله نظام و تغییر مسیر انقلاب موفق شود.

استاد حوزه مازندران در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر وظیفه طلاب حوزه های علمیه خواهران  با توجه به شرایط حساس کشور روشنگری برای حضور در انتخابات و انتخاب اصلح است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha