پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام لطف الله سپهر - خوزستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، انقلاب اسلامی ایران را خاستگاه خیزش‌های اسلامی منطقه خواند و گفت: اگر ملت ایران به حضرت امام خمینی(ره) اقتدا نمی‌کردند، امروز شجره مقدسه‌ای به نام جمهوری اسلامی شکل نمی‌گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر، امروز در آیین "میثاق با ولایت و رهبری"، در حسینیه بقیة الله(عج) اهواز، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: خدارا شاکریم که وعده امام کاظم(ع) مبنی بر « جُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَّ یَدْعُو النَّاسَ إِلَى الْحَقِّ یَجْتَمِعُ مَعَهُ قَوْمٌ کَزُبَرِ الْحَدِیدِ لَا تُزِلُّهُمُ الرِّیَاحُ الْعَوَاصِفُ وَ لَا یَمَلُّونَ مِنَ الْحَرَبِ وَ لَا یَجْبُنُونَ وَ عَلَى اللَّهِ یَتَوَکَّلُونَ وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ‏/ مردی از اهالی قم، مردم را به سوی حق دعوت می کند. گروهی با او هم پیمان می شوند که مانند پاره های آهن هستند، بادهای تند قدم هایشان را نمی لغزاند، از نبرد و دفاع ترسی ندارند و از آن خسته نمی شوند، و توکلشان بر خدا است»، در شهر مقدس قم و در فضای ایرانی اسلامی محقق شد.

وی، ملت ایران را مصداق «کَزُبَرِ الْحَدِیدِ» خواند و تصریح کرد: همه ملت ایران، همان‌هایی هستند که نه از جنگ، مبارزه و مجاهدت خسته می‌شوند و نه از مواجهه با سختی‌ها که باید قدردان این ملت بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: ملت ایران، همانانی هستند که امام راحل(ره) در وصف این مردم فرمودند: «شما ملت مصداق همان 70 نفری هستید که در همه آن تحریم‌ها و سختی‌ها و مجاهدت‌ها و جنگ‌ها، در کنار امامت ماندید و مجاهدت کردید»؛ بر شما باد سعادت و عاقبت‌به‌خیری که نابودکننده نهایی دشمنان خواهید بود.

حجت‌الاسلام سپهر، پشتیبانی و صیانت از اسلام را سبب عاقبت ‌به‌ خیری دانست و گفت: به‌یقین امتی که بر خدا توکل کنند و بر محوریت روحانیت و فقاهت اسلام لبیک‌گو باشند، و نتیجه کار آن‌ها، قطعاً «والعاقبه للمتقین» خواهد بود.

وی، انقلاب اسلامی ایران را خاستگاه خیزش‌های اسلامی منطقه خواند و گفت: اگر ملت ایران به حضرت امام خمینی(ره) اقتدا نمی‌کردند، امروز شجره مقدسه‌ای به نام جمهوری اسلامی شکل نمی‌گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان گفت: با پایبندی‌های متعهدانه مردم به روحانیت و ولایت‌فقیه، شاهد بیدار شدن خیل کثیری از مردم کشورهای منطقه هستیم که نتیجه آن سست شدن پایه‌های مستکبران جهانی شده است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha