جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم کبری خزعلی

حوزه/ خزعلی با بیان این که پروژه نفوذ دشمن از مهد کودک آغاز می شود، گفت: آنان اگر بتوانند مدت ۹ ماه بارداری را نیز مدیریت می کنند تا الگوی خود را به جامعه القا کنند و نیازی به جنگ نیست.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، کبری خزعلی، رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده، در سلسله نشست های "بانوان با فضیلت"، با نگاه به زندگی مرحوم خانم اعتمادی، در مدرسه علمیه نرجس(س) مشهد، با اشاره به فساد اخلاقی و فرهنگی، اظهار کرد: امروز زمینه بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی با وجود پنج میلیون مطلقه و همسر مرده، مسئله تجرد دختران و پسران و افزایش سن ازدواج فراهم شده است.

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده افزود: آمار بالای طلاق موجب شد که اولین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تحکیم خانواده باشد اما به طور کامل اجرایی نشود.

وی با تاکید بر اهمیت آگاهی بخشی و بصیرت افزایی، به بمباران دشمن در عرصه تهاجم فرهنگی و نیز اهمیت فرزندآوری اشاره کرد و عرصه نفوذ را یکی دیگر کارهای دشمن دانست که مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار داده اند.

خزعلی با بیان اینکه پروژه نفوذ دشمن از مهد کودک آغاز می شود، گفت: آنان اگر بتوانند مدت 9 ماه بارداری را نیز مدیریت می کنند تا الگوی خود را به جامعه القا کنند و نیازی به جنگ نیست.

وی، کاهش جمعیت و غرق شدن در فساد را برنامه دشمن خواند و ابراز داشت: چند سال از فرمایش رهبری برای فرزندآوری، اسلامی کردن علوم انسانی، سبک زندگی اسلامی و ... می گذرد و باید ببینیم که چه کاری انجام داده ایم.

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده، چاپ برخی از کتاب ها درباره ارتباط آزاد و ازدواج سفید را از دیگر ابزارهای نفوذ دشمن عنوان و خاطر نشان کرد: مردم با تلاش خود نخواهند گذاشت نفوذ دشمن ایجاد شود، اما این سوال از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پرسیده می شود که در راستای عمل به فرمایش های رهبری در بحث جمعیت و ... چه کاری انجام داده اند.

وی، در ادامه موضوع نفوذ، سلامت معنوی را از نکته های مهمی دانست که برخی در کنار سلامت جسمی بدون ورود حوزه های علمیه کافی می دانند و با این کار قصد دوری مردم و به ویژه بانوان از حوزه و روحانیت را دارند.

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده تصریح کرد: سلامت معنوی کار حوزه و روحانیت است نه کسانی که نسبت به آموزه های دینی آگاهی کافی ندارند.

خزعلی با بیان اینکه برخی از قانون های مربوط به خانواده مانند کنترل جمعیت در مجلس شورای اسلامی نیمه کاره مانده است و سازمان های بین المللی نیز با نگاه خودشان به این عرصه ها وارد شده اند، ابراز داشت: آنان به نام های مختلف برای برنامه های همسو با اندیشه های شان فعالیت می کنند تا نظام خود را در کشور پیاده کنند.

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه تعلیم و تعلم باید به بصیرت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مزین شود، گفت: دشمن برای نفوذ در دو عرصه اقتصادی و فرهنگی کار می کنند و ما باید وظیفه خود را بشناسیم.

وی با اشاره به اینکه امام راحل یکی از کارهای مهم زنان را استفاده از شور و شعورشان در حمایت از مردان در نقش های همسری و مادری می دانند، ابراز داشت: امروز زنان وظیفه دارند فعالیت هی خود را به صورتی جهادی با فرمایش های مقام معظم رهبری تطبیق بدهند زیرا خانواده مهمترین سنگر محسوب می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha