جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سخاوتی جامعه المصطفی

حوزه/ پشت صحنه شیعه کشی و نسل کشی مسلمانان، اسرائیل است، در خیلی از حوادث و اتفاقات نباید از نقش رژیم کودک کش اسرائیل گذشت و به خوبی این نقش هم نمایان است و چهره این رژیم برای همگان مشخص شده است.

به گزاش خبر گزاش«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین نصر الله سخاوتی امروز در مراسم بزرگداشت دهه فجر که در مدرسه علمیه رسالت قم برگزار شد با اشاره به فراگیری انقلاب اسلامی و صدور آن به عالم به نقش  شیخ زکزاکی در شکل گیری شیعه در نیجریه اشاره کرد و بیان داشت:شیخ زکزاکی با امام راحل ملاقات داشته و بعد به نجف و ایران می رود و بعد ها شیعه می شود و این عالم روحانی از جمله شخیصیت های است که در مکتب امام خمینی(ره) رشد و تربیت یافته بود و در آسمان انقلاب ایران و اسلام درخشید.

سخنران مراسم اظهار داشت: شیخ زکزاکی بعد ها به منطقه خود هجرت نمود و توانست حسینه ای را در آنجا بنا کند و به ترویج ارزشهای اسلام ناب و معارف ناب شیعه بپردازد.

وی ادامه داد:  رهبر شیعیان نیجریه، یکی از دهها تربیت شده مکتب اسلام ناب و از شاگردان امام خمینی(ره) است و توانست به خوبی رسالت خود را در این عرصه انجام دهد.

 حجت الاسلام و المسلمین سخاوتی  افزود: جهان در حال پوست اندازی است و می خواهد دست آویزی پیدا کنند تا نیافتد و پست مدرنیزم یک گفتمانی است که در حال شکل گیری در دنیا است و این گفتمان در مقابل نظریه امام خمینی(ره) است.

پژوهشگر حوزه و دانشگاه بیان داشت: پشت صحنه شیعه کشی و نسل کشی مسلمانان، اسرائیل است؛ در خیلی از حوادث و اتفاقات نباید از نقش رژیم کودک کش اسرائیل گذشت و به خوبی این نقش هم نمایان است و چهره این رژیم برای همگان مشخص شده است.

وی گفت: در پیروزی انقلاب، عالمان دین و بزرگان  نقش آفرینی زیادی داشته اند و در این عرصه نباید از حمایت آحاد مردم متدین گذشت که با تمام وجود از ارکان انقلاب دفاع کردند تا این انقلاب به ثمر بنشیند.

محقق حوزه و دانشگاه اظهار داشت: انقلاب ایران بر اساس ارزشها بود و خصوصیاتی چون اسلامیت، ارزشی و دینی بودن در آن وجود داشت، ولی این خصوصیت در نهضت های دیگر وجود نداشت و به همین جهت با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام و المسلمین سخاوتی گفت: در شکست نهضت های گذشته نقش استعمار پیر بسیار تعیین کننده بود و استعمار با نفوذ در این نهضت ها از اساس و ریشه آنهارا از بین برد و نگذاشت به نتیجه درستی ختم شود.

پژوهشگرحوزه و دانشگاه افزود: این استعمار حتی در منزل بعضی از عالمان دین نفوذ کرده بود و از طریق عوامل خود از همه برنامه های  بیت علما اطلاع داشتند و به برنامه های تخریبی می پرداختند.

انتهای پیام:40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha