پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 371440
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
حجت الاسلام قاسم جوادی فر/ کرمانشاه

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نبی اکرم (ص) از اعزام طلاب کرمانشاهی به مناطق جنگی خبرداد.

حجت الاسلام قاسم جوادی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه از اعزام جمعی از روحانیون به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و اظهار داشت: این کاروان به همت بسیج طلاب سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه ابراز داشت: هدف از اعزام طلاب و مبلغان به مناطق عملیاتی، توسعه فرهنگ دینی و نشر ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین برجسته سازی ایثار شهدا در میان نسل جوان و دانش آموزان است.

حجت الاسلام جوادی فر در ادامه افزود: طلاب در قالب کاروان های راهیان نور دانش آموزان را با اصول و ارزش های دینی آشنا ساخته، سبب جذب معنوی آن ها می شوند.

وی تصریح کرد: پیش از این در دوره اول اعزام مبلغان، 208 طلبه خواهر و 170 طلبه برادر از سطح استان به مناطق عملیاتی اعزام شدند، به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر نیز اعزام مجدد طلاب خواهر و برادر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور صورت می گیرد.

حجت الاسلام جوادی بیان داشت: اهم برنامه های تبلیغی طلاب و مبلغان در مناطق عملیاتی شامل برگزاری مسابقات فرهنگی مذهبی، بیان احکام، برپایی نماز جماعت و تبلیغ چهره به چهره است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در پایان تأکید کرد: بیان اولیه احکام سبب به وجود آمدن احساس نیاز در دانش آموزان شده و موجب جذب آن ها به مشاوره با طلاب خواهد شد، قطعأ با تداوم این ارتباط منسجم، شاهد جذب حداکثری دانش آموزان به مسائل و احکام دینی خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha