چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 371446
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
تصاویر/ تجلیل از طلاب نخبه و ممتاز حوزه علمیه قم

حوزه/ همایش «انقلاب اسلامی تبلور اسلام ناب با نگرش به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب»،و تقدیر از برترین ها و ممتازین حوزه امشب در تالار مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور آیت الله محسن اراکی و مدیران حوزه علمیه استان  قم برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال، مدیر حوزه علمیه استان قم، گفت: در هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه  این بحث مطرح شد که نامه رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، باید در یک همایش مهم مورد بحث قرار گیرد و به همین خاطر حوزه باید به مسئولیت خود در این زمینه عمل می کرد.

وی خاطرنشان کرد: این همایش با حضور نخبگان تحصیلی حوزه در سطوح مختلف برگزار شد تا قشر فرهیخته و مستعد حوزه علمیه را در جریانی که در این حوزه ایجاد شده است قرار دهیم.

در ادامه این مراسم نیز آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به  ویژگی های نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی، بر وظیفه مندی طلاب جوان حوزه در تبیین اسلام ناب محمدی تاکید کرد.

پخش کلیپی در خصوص نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی و همچنین شعر خوانی و تجلیل از طلاب از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha