چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام ابراهیم اکبری - مرکز خدمات تهران

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه تهران با انتقاد از مهریه های سنگین و برگزاری مراسم ازدواج پرهزینه، تصریح کرد: مهریه سنگین خوشبختی نمی آورد و زندگی سعادتمند در پرتو ایمان و محبت زوجین شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام ابراهیم اکبری، عصر امروز در مراسم اختتامیه  همایش "پیوند های آسمانی" ویژه زوج های جوان طلبه، در مدرسه علمیه قاسم بن الحسن(ع) تهران ویژه طلاب، با تبریک ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و آغاز زندگی مشترک زوج های جوان طلبه، گفت: با پیروزی انقلاب الگویی از حکومت جهانی مهدوی در جامعه تجربه شد.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه تهران افزود: حضرت امام(ره) با آن همه عظمت و بزرگواری همواره می گفتند ما همه سرباز امام زمان(عج) هستیم و ما نیز به تأسی از امام راحل همین را می گوییم و إن شاءالله با تحقق وعده الهی، تمام دنیا در اختیار و تحت حاکمیت صالحان و مستضعفین خواهد بود.

وی در ادامه با انتقاد از تعیین مهریه های سنگین و برگزاری مراسمات پرهزینه، خطاب به طلاب گفت: به طلبه هایی که در آغازین روزهای زندگی زمشترک خود قرار دارند توصیه می کنم در طول مراحل و اتفاقات زندگی حتما با همسرانشان با تفاهم و سازگاری وارد عرصه تصمیم گیری شوند و اقدام یکجانبه نکنند. زیرا عدم تفاهم و مشورت باعث بروز مشکلات ناگواری در زندگی خواهد شد.

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: ایجاد یک زندگی سعادتمند در پرتو ایمان و محبت زوجین در حق همدیگر شکل می گیرد و امید دارم همه طلاب جوان در زندگی طلبگی خویش عاقبت بخیر گردند و با همراهی همسرانشان از علما و فضلای برجسته و منشأ خیر برای جامعه اسلامی باشند.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه تهران در پایان با اشاره به خدمات رسانی این مرکز به حوزویان، گفت:  طلاب نسبت به آگاهی یافتن و دریافت خدمات رفاهی از این مرکز پیگیری جدی داشته باشند، خصوصاً به فعال کردن بیمه تامین اجتماعی و درمان حساس باشند تا در موعد نیاز بتوانیم حمایت های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha