پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ نمر

حوزه/ به مناسبت چهلمین روز شهادت شیخ نمر باقر النمر که به دست رژیم سعودی اعدام شد، مراسم یادبودی در مسجد حکمت در ایالت میشیگان آمریکا برگزار می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از freep.com، به مناسبت چهلمین روز شهادت شیخ باقر نمر، روحانی برجسته شیعیان که به دست رژیم سعودی اعدام شد، روز شنبه آینده مراسم یادبودی در مسجد حکمت در ارتفاعات دیربورن، شهری در ایالت میشیگان آمریکا برگزار می شود.

در این مراسم محمد النمر، پسر شیخ نمر که در ایندیاناپولیس زندگی می‌کند نیز حضور خواهد داشت. او پیش از این درباره شهادت پدرش بدست رژیم سعودی به خبرنگاران گفته بود: من سعی دارم پیام پدرم را به جهانیان برسانم. پیام او رسیدن به صلح برای حمایت تمامی مظلومان علیه هر گونه ظلم و ستمی بود.

او در سخنانش درخصوص بی‌رحمی‌های رژیم آل سعود اشاره کرده و گفته بود: این رژیم بی‌رحم و ستمگر حتی پیکر پدرم را نیز تحویل ندادند و ما نمی‌دانیم او کجا دفن شده و آرامگاهش کجاست.

محمد نمر و سایر فعالان سیاسی همچنین اعلام کرده‌اند رژیم آل سعود ستمگر بوده و درحال ترویج عقاید افراط‌گرایانه و در پی آن تروریسم در دنیا می‌باشد.

هرجا تروریسم وجود دارد، رد پای سعودی ها دیده می شود

حجت الاسلام محمد علی الهی، رئیس مرکز اسلامی حکمت هم در این باره گفت: هر جا تروریسم وجود دارد، رد پایی از حمایت‌های رژیم آل سعود هم دیده می‌شود. عربستان سعودی، داعش و القاعده ایدئولوژی، سیاست و عقاید دینی یکسانی دارند.

یادآور می شود شیخ باقر نمر، روحانی برجسته شیعیان عربستان سالیان سال برضد رژیم آل سعود و رفتار ستمگرانه با شیعیان این کشور و سایر مردم، همچنین اشاعه تفکرات تروریستی به دیگر کشور‌ها سخنرانی‌ کرده بود و سعی در افشاء سازی چهره مخوف این رژیم داشت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha