جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: شخصیت های سیاسی نباید برای رسیدن به کرسی قدرت جنجال و دعوا به راه بیاندازند، بلکه باید با اخلاص و مردم داری به اداره امور و خدمت به مردم بپردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه "قاب سرخ" در خرم آباد، با بیان این که ایثار و جانفشانی جوانان مومن و انقلابی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است، گفت: امروز باید با استکبار ستیزی و بصیرت افزایی در راستای مقابله با نقشه های شوم دشمنان انقلاب گام برداریم.

وی با بیان اینکه راه، راهبر و رهرو سه رکن اساسی در هر نهضت و قیامی است، تصریح کرد: پیامبران و اولیای الهی برای تبلیغ دین و اشاعه یکتا پرستی و استکبار ستیزی ، سختی های بسیاری را متحمل شدند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه ایثار و فداکاری از مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی بود، خاطر نشان کرد: امام راحل در راه انقلاب از فرزند خود گذشت و امروز نیز رهبر معظم انقلاب با تمام توان، اوج ایثار و فداکاری را برای استمرار و بقای این نظام انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که رفاه طلبی، تجمل گرایی و اشرافی گری افت نظام، مسئولان و مردم است، افزود: شخصیت های سیاسی نباید برای رسیدن به کرسی قدرت جنجال و دعوا راه بیاندازند، بلکه باید با اخلاص و مردم داری به اداره امور و خدمت به مردم بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم فهیم و زمان شناس ایران اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور حداکثری در انتخابات، بار دیگر دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha