جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله ایمانی فارس

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: استکبار وجهان غرب معترف هستند که بعد از گذشت ۳۷ سال با انواع و اقسام تهدیدها در برابر مقاومت و ایستادگی یاران و سربازان وفادار به امام خمینی(ره) ناکام و با شکست روبروگریده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی امروز در جمع فرماندهان و کارکنان پادگان هوایی شهید دوران شیراز، با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: روز 19 بهمن ماه سال  57  نقطه عطفی در پیرزی انقلاب اسلامی ایران  بود  و در این راستا اقشار مختلف جامعه  با بصیرت، آگاهی و بینش مردم انقلابی ایران برای همیشه پایدار و ماندگار خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که حکومت شاهنشاهی به‌طور کامل ساقط نگردیده بود که کارکنان نیروی هوایی در مقابل امام رژه رفتند واین حرکت انقلابی تأثیر بسزایی در سرنگونی طاغوت داشته است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر فرمان امام در 21 بهمن‌ماه سال 1357 صادرنمی شد، قطعاً انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسیدویا برای به ثمر رساندن آن هزینه‌های بسیاری متحمل می‌شدیم.

آیت‌الله ایمانی بیان داشت: حرکت به‌موقع نیروی هوایی، مردم و دیگر نیروهای وفادار به نهضت بنیان‌گذار کبیر انقلاب پیروزی را تسریع و آسان‌تر نمود وباید برای استمرار آن از تمام توان و ظرفیت موجود استفاده کرد.

وی اضافه کرد: عملیات نیروی هوایی علیه رژیم بعثی یکی از پیچیده‌ترین عملیات که در جهان بی‌نظیر بود وباید مورد تجزیه‌وتحلیل قرار گرفته و به‌عنوان راهبرد عملی و تاکتیک در شرایط کنونی از آن استفاده شود.

امام‌جمعه شیراز ابراز داشت: استکبار وجهان غرب معترف هستند که بعد از گذشت 37 سال با انواع و اقسام تهدیدها و راه‌اندازی جنگ تحمیلی و کمک لجستیکی و نظامی به رژیم بعثی در برابر مقاومت و ایستادگی یاران و سربازان وفادار به امام خمینی(ره) ناکام و با شکست روبروگریده اند.

آیت‌الله ایمانی اظهار داشت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در اثر  جهت‌گیری به سمت ولایت‌فقیه، امامت و رهبری است و در سایه معنویت، بصیرت، دفاع و پشتیبانی از آرمان‌ها و ارزش‌های بلند اسلامی توانست رژیم تا دندان مسلح طاغوت و صدام را نابود سازد.

وی خاطرنشان کرد: دستگیری اخیر چند تفنگدار آمریکایی که وارد مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران گردیده بودند، یکی دیگر از این موفقیت‌های سربازان اسلام است که با پیروی از مقام ولایت توانست باردیگراقتدار خود را به جهانیان نشان دهد.

نیازمند بازخوانی انقلاب اسلامی  هستیم

این استاد حوزه هم چنین امروز دردیدار با هئیات مذهبی استان فارس اظهار داشت: 22 بهمن مقدمه حضور اقشار مختلف مردم در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی است.

وی بیان داشت: جامعه نیاز به بازخوانی انقلاب اسلامی دارد ورمز و راز پیروزی و تداوم انقلاب ولایت مداری و ولایت‌پذیری ایران اسلامی در برابر تمامی توطئه‌های داخلی و خارجی است.

امام‌جمعه شیراز اضافه کرد: تحلیل گران غربی اعلام داشتند که نخستین بار در تاریخ چند صدساله اخیر مردم بدون تشکیلات نظامی و وابستگی به قدرت‌ها جهان توانستند که رژیم دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را سرنگون سازند.

انتهای پیام ..

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha