شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید حسن ربانی

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: جامعه باید توجه داشته باشد، انتخابی می تواند ناامیدی دشمن را به همراه داشته و موفقیت آمیز باشد که انتخاب اصلح و از روی آگاهی و شناخت به زمان صورت بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری«حوزه»، به مسئله دو انتخابات پیش رو؛ یعنی خبرگان و مجلس شورای اسلامی و  نقش روحانیت در این زمینه اشاره کرد و  اظهارداشت: روحانیت باید همانند گذشته در همه صحنه ها و به خصوص در این انتخابات، حضور جدی داشته و با گفتار و رفتار  خود جامعه اسلامی را تشویق و ترغیب به حضور حداکثری در انتخابات کند.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علیمه تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب یأس دشمن خواهد شد و تهدیدها  را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی کم می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی اظهار داشت: جامعه باید توجه داشته باشند انتخابی می تواند ناامیدی دشمن را به همراه داشته و موفقیت آمیز باشد که اصلح بوده و از روی آگاهی و شناخت به زمان صورت بگیرد.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علیمه بیان داشت: انتخاب اصلح باعث می شود مردم عهد خود را به درستی به نظام و آرمان های امام راحل و انقلاب  تجدید کرده و در حفظ آن موفق باشند.

انتهای پیام:40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha