سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
محمد باقر عبادی - نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف

حوزه/ حجت الاسلام عبادی گفت: امروز گرايش به اسلام فوق العاده است و ما برای اقنای این گرایش ها، به طلاب مسلط به زبان هاي خارجه نیازمند هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از بیرجند، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه رضوی بیرجند با تبریک فرا رسید دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران تجلی و الگوی حکومت اسلامی در جهان است.

امام جمعه موقت بیرجند، حرکت 37 ساله انقلاب را به سمت خدا عنوان کرد و افزود: جامعه جهانی متاثر از انقلاب ایران شده به طوری که اگر قبلا به صورت تصاعدی پشت به این جریان حرکت می کرد به واسطه انقلاب ما کم به کم در بخش های مختلف به سوی خدا برگشته است.

وی با اشاره به مخالفت و نگرانی سران دولت ها آمریکا، اسرائیل با حرکت عظیم رو به خدا در جهان ادامه داد: تمام کسانی که مبنای حکومتی خود را بر اساس فساد، ظلم و خونریزی بنا کرده اند، نگران کرده و اگر این رویکرد ادامه یابد همه دولت ها و افرادی که با این جریان الهی مخالفت کرده اند به زمین می خواهند خورد.

نماینده مجلس، الگوی و موفقیت بودن ایران به عنوان حکومت اسلامی را خار چشم دشمن دانست و افزود: دشمنان با جنگ هشت ساله  می خواستند، ایران اسلامی در داخل نتواند سازماندهی و پیشرفت کند، تحریم های بعد از انقلاب و همچنین شدت تحریم ها در چند سال اخیر و وجود گروه های تروریستی مثل طالبان ، داعش در منطقه فقط برای جلوگیری از پشرفت و سرگرم کردن کشورمان بوده است.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل برای خراب کردن جلوه حکومت اسلامی و کلمات مقدس مسلمان تلا ش می کنند افزود:امروز این کشورهای استعمالی با به وجود آوردن گروه های تکفیری داعش و قرار دادن حکومت اسلامی بر روی آنان می خواهند جلوی زشتی از حکومت اسلامی در جهان ترسیم کنند.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: امروز گرايش به اسلام فوق العاده است و ما برای اقنای این گرایش ها نياز به طلاب مسلط به زبان هاي خارجه هستیم.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: جايگاه حوزه هاي علميه مهم است و دنيا به روحانیون و طلاب احتیاج  زیادی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha