جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جامعة الزهرا(س)

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س) از افتتاح تالار بزرگ این مرکز با عنوان « تالار بیداری اسلامی » با حضور آیت الله مرتضی مقتدایی خبر داد.

" نیره سادات اسماعیلی طبا "به  خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: این تالار همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با ظرفیت ۱۴۰۰ نفر روز چهارشنبه با حضور رئیس شورای عالی حوزه های علمیه  افتتاح می شود.

وی با اشار به اینکه انقلاب اسلامی الگوی بیداری اسلامی است، افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر بیداری اسلامی و حفظ وحدت میان مسلمانان و همزمانی افتتاح تالار جامعه الزهرا(س) با جشن پیروزی انقلاب اسلامی، این تالار به نام "بیداری اسلامی" نامگذاری شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه نبود تالار با ظرفیت بالا در جامعه الزهرا(س) بسیار محسوس بود، بیان داشت: با توجه به حضور بیش از ۶ هزار طلبه در جامعه الزهرا(س) و اهمیت اجرای برخی از برنامه های آموزشی، فرهنگی، تربیتی و پژوهشی در طول سال برای آنان، افتتاح این تالار بسیار ضروری بود.

وی نوع کاربری این تالار را فرهنگی عنوان کرد و اضافه کرد: از ابتدای سال ۹۳ تا اکنون حدود ۷۵ هزار نفر در مراسمات مختلف علمی – فرهنگی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) شرکت کرده اند که این آمار ضرورت ایجاد سالن همایش با ظرفیت بالا را در بزرگترین مرکز علمی– حوزوی کشور به درستی نشان می دهد.

وی در پایان گفت: متراژ بنا تالار بیداری اسلامی، ۲ هزار و ۷۳۳ متر مربع است که با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در مدت ۱۴ ماه احداث شده است.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha