جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو

حوزه/امام جمعه ماکو گفت: دهه فجر انقلاب روز غلبه حق بر باطل بوده و بزرگترین دستاورد این انقلاب نابودی طاغوت و فرعونیان بود.

حجت الاسلام ایوب رنجبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به لزوم بزرگداشت ایام مبارک دهه فجر، اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم تا این دهه در تاریخ و اذهان جوانان و نوجوانان ماندگار شود، امسال در حالی جشن‌های دهه فجر را برگزار می‌کنیم که اقتدار نظام به حد اعلایی در دنیا رسیده و دوست و دشمن به این حقیقت اذعان دارند.

وی افزود: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است که دلایل به وقوع پیوستن انقلاب و علل پایداری آن و نقش بی‌بدیل بنیانگذار جمهوری اسلامی برای نسل‌های بعد از انقلاب، معرفی و مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

امام جمعه ماکو تصریح کرد: فضای مجازی یکی از ابزار مهم در زمینه آگاه سازی جامعه نسبت به دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که باید در این زمینه تلاش و برنامه‌ریزی ویژه صورت بگیرد.

وی با اشاره به راهکارهای حضور پرشور مردم در جشن‌های گرامیداشت دهه فجر بیان کرد: حضور و مشارکت پرشور همه اقشار مردم که صاحبان اصلی انقلاب و اين كشور هستند مي‌تواند بر شور و نشاط جشن‌هاي ايام‌الله دهه فجر بيفزايد و با برنامه ریزی‌های صحیح، رسانه‌ها و قالب های هنری و کرسی‌های آزاد اندیشی یاد و خاطره ایام دهه فجر را پرشورتر از سال‌های قبل گرامی بداریم.

حجت الاسلام  رنجبری اذعان داشت: دهه فجر انقلاب روز غلبه حق بر باطل بود و این روز برای ما مثل عید قربان است چرا که در این ایام اسماعیل‌هایمان را فدا کردیم.

وی با اشاره به نقش ولایت فقیه افزود: درگیری‌ها، سوء استفاده‌ها و کشتار در شرق و غرب همچنین در آمریکای مدعی حقوق بشر هم مصداق عدم وجود ولی فقیه است چرا که ولایت فقیه اصول رسیدن به کمال و بهره‌مندی جامعه از امنیت کامل است.

وی همچنین با اشاره به نزدیکی راهپیمایی 22 بهمن امسال تاکید کرد: برگزاری راهپیمایی 22 بهمن باید دشمن شکن و سنجیده باشد به گونه‌ای که دشمنان به این نتیجه برسند که نقشه‌های آنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران پایان امیدوارکننده‌ای ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha