جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان، بهره مندی بانوان جامعه، از حقوق اجتماعی مطلوب را از برکات جمهوری اسلامی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، ظهر امروز در دیدار با معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اعلام این مطلب گفت:در زمان طاغوت زنان از حقوق اجتماعی از جمله فعالیت های تحصیلی و ورزشی تا حدودی بی بهره بودند و اگر برخی زنان از این حقوق بهره مند بودند می بایست بسیاری از ارزش ها از جمله حجاب را کنار گذاشته ،که ضرر این موضوع در قیاس با نفعش بیشتر بود.

وی با بیان اینکه امروز زنان ایران اسلامی با آزادی و امنیت در تمامی عرصه ها به فعالیت مشغول اند افزود:حضور زنان در عرصه های مختلف علمی،سیاسی،فرهنگی و ورزشی از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

ورزش بانوان عاملی موثر در حفظ سلامت خانواده

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه توجه به سلامت خانواده و ورزش بانوان از تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری است تصریح کرد:توجه به ورزش و اهمیت پویایی و نشاط برای حفظ سلامت زنان اهمیت ویژه ای دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با بیان اینکه زنان بخاطر نقش مادری و در جریان وقایع فیزیولوژی از جمله بارداری و فرزند آوری بیشتر به سلامت جسمی و روحی نیاز دارند افزود:دختران جوان و مادران آینده باید با تحرک و پویایی و حفظ سلامت بتوانند فرزندانی قوی و سالم تحویل جامعه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه امروز دختران و زنان جامعه اسلامی ایران با پوشش و حجاب در مسابقات بین اللملی شرکت می کنند تصریح کرد:حضور زنان با پوشش اسلامی در این میادین نشان از اقتدار ،آزادی و حفظ ارزش برای زنان است.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با تاکید بر اینکه بانوان با حفظ پوشش در مسابقات برون مرزی تبلیغات دشمنان بر ضد حجاب را نیز خنثی می کنند یادآور شد:حضور زنان در این مسابقات و امتناع آنها از حضور بدون پوشش در مسابقات، نقشه های شوم فرهنگی دشمنان را خنثی می کند.

لزوم تربیت مربی زن برای ورزش بانوان

وی با بیان اینکه امروز تربیت مربیان کارآمد و مجرب برای ورزش بانوان جامعه اسلامی امری ضروری است افزود:وزارت ورزش بهتر است در نقاط کشور توازن در مورد تامین مکانهای اختصاصی ورزش بانوان و رعایت مسایل اسلامی برای ورزش بانوان اقدامات اساسی و پایه ای را انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha