جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گسترش فرهنگ شهادت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ولیعصر (عج) با تاکید بر گسترش فرهنگ شهادت در جامعه گفت: گسترش فرهنگ شهادت و ایثار جوانان را در مقابل توطئه های دشمن بیمه می کند.

علیرضا عطایی، مدیر مدرسه علمیه ولیعصر (عج)، کنگاور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه در حاشیه تشییع پیکر سجاد حبیبی، هشتمین شهید مدافع حرم ،  شهدا را نماد عزت و سربلندی دانست و بیان داشت: شهدا برای حفظ عزت، شرافت و سربلندی میهن سینه سپر کردند و عاشقانه به دیدار معبود شتافتند.

استاد حوزه علمیه خاطر یادآور شد: روحیه ایثار  و شهادت رمز ایستادگی اسلام و انقلاب در برابر دشمنان است و خوشبختانه همچون دوران دفاع مقدس که رزمندگان اسلام پاسداری از انقلاب را واجب می دانستند امروزه نیز رزمندگان و پاسداران انقلاب و اسلام صیانت و حفظ حریم قبور مطهر ائمه اطهار علیهم السلام و امامان معصوم را نیز واجب می دانند.

حجت الاسلام عطایی ادامه داد: خوشبختانه فرزندان امام خمینی (ره) در خدمت ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب هستند و هدف اصلی و والای آن ها پاسداری از ارزش های انقلاب و اسلام است.

وی خاطر نشان کرد: تحرکات و جنایات تکفیری ها که با نام اسلام دست به جنایات متعددی می زند و در حال ترویج اسلام هراسی در جهان هستند اما شهادت شهدای مدافع حرم و ایستادگی در برابر دست پرورده های غرب و شرق سرنوشت اسلام راتغییر خواهد داد و دشمنان اسلام نمی توانند به اهداف خود دست یابند.

 مدیر مدرسه علمیه ولیعصر (عج) شهرستان کنگاور عشق به ایثار و شهادت را در بین جوانان و نوجوانان، فوق العاده دانست و بیان داشت: خوشبختانه در خواست متعدد جوانان ایرانی و به خصوص کرمانشاهی برای اعزام به جبهه های عراق و سوریه برای پاسداری از حریم اهل بیت علیهم السلام افتخاری بزرگ است و قطعأ شهادت این عزیزان به اسلام و انقلاب اقتدار می بخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha