پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه مردم پس از اجرای برجام انتظار دارند که برنامه های دولت در اجرای طرح ها و خدمت رسانی سرعت بیشتری پیدا کند، گفت: دولت نیز اقدامات ارزشمندی در دست انجام دارد تا بتواند از دغدغه های مردم بکاهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در دیدار با حضرت آیت الله وحید خراسانی ضمن قدردانی از حمایت های ارزشمند این مرجع تقلید از دولت، سلام حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی را خدمت معظم له ابلاغ کرد.

وی با بیان اینکه بعد از برجام، فضا برای گسترش مناسبات بین المللی بیش از پیش فراهم شده است، افزود: همچنین در داخل کشور نیز شرایط برای کار و تلاش بیشتر مهیا شده است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه مردم پس از اجرای برجام انتظار دارند که برنامه های دولت در اجرای طرح ها و خدمت رسانی سرعت بیشتری پیدا کند، افزود: دولت نیز اقدامات ارزشمندی در دست انجام دارد تا بتواند از دغدغه های مردم بکاهد.

جهانگیری همچنین به تشریح برنامه های دولت برای مهار آب های مرزی و استفاده از این آب ها در بخش کشاورزی، صنعت و نیز تامین آب شرب مردم پرداخت و گفت: امروز چند طرح صنعتی در شهرک صنعتی محمود آباد قم و تصفیه خانه شماره 3 فاضلاب قم افتتاح شد.

وی تصریح کرد: همچنین کلنگ زنی احداث بیمارستان 1000 تخت خوابی این شهر که تبدیل به یک مرکز درمانی خوب برای مردم خواهد شد، صورت گرفت که نوید بخش آینده ای روشن برای شهر قم است.

انتهای پیام/313/33


 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha