جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آرشیو / آغاز جشن‌های دهه فجر در بیت امام خمینی(ره) در قم

حوزه/ نمایشگاه دست ساخته ها و توانمندی های طلاب مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود در قالب محصولات دینی ،فرهنگی و هنرهای دستی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام فرهادی زاده ، عصر امروز در نشست گفتمان انقلاب اسلامی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود اظهارداشت:انقلاب اسلامی ایران نوید بخش استقلال،آزادگی و رهایی از زیر بار استعمار و استکبار بود.

وی با بیان اینکه نارضایتی مردم و وحدت آنان از نحوه اداره حکومت طاغوت ،رهبری شجاعانه بنیانگذار انقلاب اسلامی و آرزوی ايدئولوژی و احیای مکتب اسلامی از عوامل تاثیر گذار برای پیروزی انقلاب اسلامی بودند تصریح کرد:انقلاب اسلامی بعنوان انقلابی مردمی و سرآمد در جهان فعلی، تمامی خواسته ها و مطالبات بحق مردم جامعه را برآورده نموده است.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه انقلاب با کودتا تفاوت اساسی بسیاری دارد خاطر نشان کرد:قیام مردم بر ضد حکومت پهلوی قیامی درونی و برای احیای ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) بود.

حجت الاسلام فرهادی زاده با بیان اینکه امروز نیز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور پرشور مردم با بصیرت ایران اسلامی در تمامی صحنه ها ،نقشه های مخالفان نظام نقش بر آب شده است افزود:مردم سرافراز ایران اسلامی امسال نیز با شرکت عظیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بار دیگر بصورت خودجوش و گسترده توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی می نمایند.

نمایشگاه توانمندی های خواهران طلبه در دهه فجر

در حاشیه این مراسم و در گرامیداشت دهه مبارک فجر خواهران طلبه مدرسه علمیه حضرت زهرا(س)دورود  نمایشگاه دست ساخته ها و توانمندی های طلاب این حوزه در قالب محصولات دینی ،فرهنگی  و هنرهای دستی  افتتاح شد.

خانم لیریایی مدیر مدرسه حضرت زهرا(س) دورود نیز هدف از برگزاری این نمایشگاه را در گرامیداشت دهه فجر ایجاد حس رقابت سالم و نمایش توانندی های خواهران طلبه برای بازدید کنندگان عنوان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha