جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حمید نادری - حوزه ایلام

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) دهلران بر لزوم توجه مسئولان حوزه به حوزه های استان ها و مناطق محروم تاکید کرد و گفت: استان های محروم باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.

حجت الاسلام حمید نادری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل تهذیبی و اخلاقی طلاب، ابراز داشت: تهذیب واخلاق پایه و اساس حوزه های علمیه است و باید به این مهم توجه ویژه ای شود.

مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) دهلران، برگزار اردوهای تهذیبی را در تقویت بنیه اخلاقی طلاب بسیار موثر دانست و افزود: خلاء اردوهای زیارتی و اخلاقی برای طلاب استان محسوس است.

وی با اشاره به  برگزاری اردوهای زیارتی و فرهنگی طلاب مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع)، ابراز داشت: با پیگیری های لازم ومشارکت خیرین، اردوی زیارتی و اخلاقی طلاب مجرد و متاهل در مشهد مقدس و قم فراهم شد

حجت الاسلام نادری ادامه داد: شهرستان دهلران با توجه به بعد مسافت از مرکز استان، نیاز به توجه دارد و نباید کمبود امکانات مانع پیشرفت طلاب مستعد گردد.

مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) دهلران بر لزوم توجه مسئولان حوزه به حوزه های استان ها و مناطق محروم تاکید کرد و گفت: استان های محروم باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha