پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فلسطین

حوزه / مردم فلسطین کمپینی به منظور جمع آوری کمک‌های مالی برای بازسازی خانه‌های مسکونی تخریب شده فلسطینیان به شهادت رسیده بدست ارتش اسرائیل از آغاز اکتبر ۲۰۱۵ تشکیل دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مردم فلسطین کمپینی به منظور جمع آوری کمک‌های مالی برای بازسازی خانه‌های مسکونی تخریب شده فلسطینیان به شهادت رسیده بدست ارتش اسرائیل از آغاز اکتبر 2015 تشکیل دادند.

صندوق‌های اهدای پول در خیابان‌های بیت لحم، هبرون و الزاریا قرار گرفت تا کمک‌های مالی لازم برای ساخت دوباره منازل تخریب شده از سوی مردم جمع آوری شود. سایر صندوق‌های جمع آوری کمک‌های اهدایی در رام الله، تالکریم، نابلوس و سلفیت نصب شدند.

به گفته فعالان فلسطینی، این کمپین نتیجه ماه‌ها تلاش و بسیج مردمی در فلسطین به منظور حمایت ریشه‌ای برای بازسای خانه‌های تخریب شده است.

آغاز جمع آوری کمک‌های مالی در شهر الزاریا در شرق بیت‌المقدس در یک کنفرانس خبری انجام شد که در این مراسم رهبران مذهبی مسلمان و مسیحی شرکت داشتند.

مونتیر امیره، یکی از فعالان فلسطینی می‌گوید: هدف ما از تشکیل این کمپین نه تنها جمع آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی خانه‌های تخریب شده فلسطینیان بلکه اعلام همبستگی با خانواده‌هایی است که خانه‌هایشان بدست عوامل صهیونیست تخریب شده و می‌خواهیم به آن‌ها بگوییم که ما پشتیبان آن‌ها هستیم و آن‌ها نیز حق زندگی دارند.

قابل ذکر است که بولدوزهای صهیونیست‌ها در طی 4 ماه گذشته خانه‌های بسیاری از فلسطینیان را که فرزندانشان بدست اسرائیل به شهادت رسیده تخریب کرده‌اند و قصد تخریب خانه‌های بسیاری دیگر را در بیت‌المقدس دارد. این اقدام صهیونیست‌ها بشدت توسط سازمان‌های حقوق بشر محکوم شده و آن را جنایت جنگی و جنایتی علیه بشریت عنوان کرده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha