سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خانم حسن راده - حوزه مازندران

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران مازندران با تاکید بر هوشیاری در برابر دشمنان گفت: دشمنان اسلام درصدد متزلزل ساختن پایه های خانواده هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم حسن زاده کارشناس مباحث سیاسی در نشست بصیرت افزایی در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بابل گفت: سران استکبار در کنفرانس های  خود طی بررسی های مکرر و دقیق به این نتیجه رسیدند که  علت پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دلاوریهای رزمندگان  غیور ما در طی 8سال دفاع مقدس، در زمانی که 86 کشور در مقابل ایران با دشمن بعثی همکاری می کردند،  این بود که جوانان ما در دامن مادران پاک پرورش پیدا کرده بودند.

وی افزود: در حال حاضر سران دولت های غرب برای آن دامن های پاک بانوان کشور ما برنامه ریزی کردند، به گو نه ای که از طریق جنگ نرم و  تهاجم فرهنگی وارد عرصه ای شدند که از آن به بعد فرزندان ایران را گمراه کنند.

این کارشناس مسایل سیاسی ادامه داد: دشمنان قسم خورده ما برای اینکه به اهداف و مطامع خود دست یابند کاری با سیاست و برنامه های مذهبی ظاهری بانوان نداشته و طوری برنامه ریزی کرده اند که  جامعه بانوان ما را از داخل تهی نموده و مشغول ناهنجاریهای فرهنگی و اجتماعی کنند؛ به گو نه ای که تا سال 2020 حقیقتی به نام مادر در خانواده های ایران وجود نداشته باشد.

حسن زاده در پایان خاطر نشان کرد: استکبار از این نکته غافل است که الگوی زنان مسلمان کشور ما بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه(س) است که حاضر نشد حتی نابینایی اور را بدون حجاب ببیند، همچنین شیعه ما دو بال دارد یک بال سرخ عاشورایی و بال سبز مهدوی و این دو بال با زره ای بنام ولی فقیه پوشانده شده است؛ لذا آنها با وجود این سه معقوله هرگز نمی توانند به اهداف و برنامه ریزی های شوم خود دست یابند و حقیقتی به نام مادران پاک را حذف نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha