پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مرتضوی هشترودی

حوزه/ به همت انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه، کارگاه دوره مقدماتی نیاز سنجی های پژوهشی طلاب خواهر و برادر حوزه های علمیه را برگزار می کند.

دبیر انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این خبر اظهارداشت: این انجمن با هدف ارتقای سطح علمی و آگاهی های فردی طلاب، دوره مقدماتی کارگاه نیازسنجی پژوهشی را ویژه طلاب خواهر و برادر مقطع علمی سطح دو به بالا برگزار می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود مرتضوی هشترودی افزود: در این کارگاه حجت‌الاسلام محمدصالح مازنی مدیرگروه نیازسنجی پژوهشی حوزه‌های علمیه به تبیین مبانی، مدل‌ها و مدل مناسب علوم حوزوی خواهد پرداخت.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم آغاز این کارگاه را از ۲۶ بهمن اعلام کرد و گفت: این کارگاه هر هفته در دو جلسه ۴ ساعته، در روزهای دوشنبه از ساعت 8:30 الی 19:30 در دو نوبت صبح‌ها و عصرها برگزار می‌شود.

وی افزود: اعطای گواهی معتبر پایان دوره و معرفی به مرکز نیازسنجی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه، اولویت در همکاری پروژه‌های نیازسنجی از مزایای شرکت در این کارگاه آموزشی است.

وی بیان داشت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس قم، بلوار جمهوری، کوچه ۲ فرعی اول، سمت چپ، ساختمان دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۳۲۹۳۸۲۱۸ (صبح‌ها از ساعت ۷ تا ۱۲) تماس بگیرند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha