چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/ رئیس شورای عالی حوزه با بیان این که همواره حمایت مردم از نظام در راهپیمایی ۲۲ بهمن در دنیا منعکس می شود، گفت: حضور باشکوه تر، با قدرت تر و با شور و شعف بیشتر راهپیمایی۲۲ بهمن، دشمنان را از اجرای نقشه های شوم، نفوذ و به خطرانداختن نظام مایوس خواهد کرد.

آیت الله مرتضی مقتدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به تاکید  بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی براینکه حفظ نظام از اهم واجبات است، اظهار داشت: امروز نیز حفظ دستاوردهای نظام الهی که بدست مبارک امام راحل با توفیق الهی و حمایت مردم شریف، مسلمان، متعهد، فداکار و ایثارگر ایران تشکیل شد، از اهم واجبات است.

نائب رئیس جامعه مدرسین به تداوم دشمنی استکبار جهانی و کشورهای ابرقدرت از جمله آمریکا و ایادی آنها علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره داشت و گفت: حفظ نظام در این زمان حساس، یک تکلیف والایی است که بر عهده ملت شریف ایران می باشد.

رئیس شورای عالی حوزه های علمیه افزود: ملت ایران همواره در صحنه حاضر بوده اند و پیام خود را که حمایت از نظام تا پای جان می باشد، به دنیا ثابت کرده اند.

آیت الله مقتدایی تصریح کرد: امروز تکلیف شرعی برعهده ما است که در این زمان حساس از نظام جمهوری اسلامی حفاظت کنیم.

وی با بیان اینکه همواره حمایت مردم از نظام در راهپیمایی 22 بهمن در دنیا منعکس می شود، ابراز داشت: هرچه این حضور باشکوه تر، با قدرت تر و با شور و شعف بیشتری برگزار شود، دشمنان از اجرای نقشه های شوم، نفوذ و به خطرانداختن نظام مایوس خواهند شد.  

عضو خبرگان رهبری، نظام اسلامی را یک نعمت بزرگ الهی دانست و تصریح کرد: در راستای شکرگزاری و حفظ این نعمت و عزتی که برای اسلام و تشیع در جهان ایجاد شده است، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم.

رئیس شورای عالی حوزه افزود: امیدواریم ملت ما این نعمت را قدردان باشند و با شور و شعف و قدرت در این راهپیمایی شرکت و دشمنان انقلاب را مایوس و دوستان انقلاب از جمله حضرت صاحب الامر(عج) را خرسند کنند و همیشه مورد دعاهای امام زمان(عج) باشند. 

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha