شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید مهد صادقی استاندار قم

حوزه/ استاندارقم با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن روز ملی و انقلابی ملت ایران است، تصریح کرد: ملت با مشارکت حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با آرمان های امام راحل و رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

سیدمهدی صادقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر یادآور روزهای انقلاب است که مردم به دنبال فرمان حضرت امام و مقابله با رژیم ستمشاهی نقش آفرینی می کردند.

وی تصریح کرد: گرامیداشت هرساله ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) است.

استاندار قم با تاکید بر اینکه 22 بهمن روز ملی و انقلابی ملت ایران است، تصریح کرد: ملت با مشارکت حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن، با آرمان های امام راحل و رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

صادقی همچنین با بیان اینکه انتخابات 7 اسفند یکی از نقاط عطف تاریخی ما خواهد بود، ابراز داشت: ملت بصیر، دلسوز، و منطقی ایران اسلامی با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و بزرگان دین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نقش آفرینی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: ملت در 7 اسفند برگ زرین دیگری از تاریخ را ثبت خواهند کرد و به دنیا نشان می دهند که همواره پشتیبان حاکمیت هستند و از آرمان های امام راحل و شهدا پیروی می کنند.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha