شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام جمعه قم از آحاد ملت برای حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دعوت نمود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی به مناسبت 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه مبارکه فجر یادآور انقلاب شکوهمند ملت شجاع و مومن ایران اسلامی در مقابل طاغوت است. این انقلاب با استعانت از قران کریم و معارف اهل بیت علیهم اسلام و رهبری حضرت امام راحل و جانفشانی ملت جان برکف در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید.

وی افزود: اینک در حالی به استقبال سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می رویم که دشمنان قسم خورده این انقلاب در صدد نفوذ ، تضعیف و ایجاد فتنه در مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی هستند و همچنین انقلاب با توجه به حساسیت بالای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی بیش از پیش مورد آماج حملات ناجوانمردانه قرار گرفته است.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد:  با حضور پر شور و با شکوه خود در راهپیمایی امسال تجدید بیعت با حضرت حجت عج و امام راحل و مقام معظم رهبری خواهد کرد، لذا از محضر امت حزب الله استان قم دعوت می نمایم در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن با شکوه هر چه تمام تر حضور بهم رسانند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha