پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد صادق امینی - مسجد سلیمان

حوزه/ امام‌جمعه شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: مردم باید با حضور هوشمندانه و ولایت مدارانه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دوستان پیامی چند ده‌میلیونی دهند که ایران پسابرجام همان «ایرانِ مرگ بر آمریکاست».

حجت‌الاسلام‌ محمدصادق امینی، امام ‌جمعه مسجدسلیمان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تحولات منطقه، اظهارداشت: nv دوره‌ای که خیزش‌های جوامع اسلامی و مستضعفان را در کشورهای دور و نزدیک شاهدیم و در فضایی که تحلیل‌های غلط و برداشت‌های اشتباه مبنی بر اینکه ایران از در آشتی با آمریکا و غرب درآمده و از آرمان‌های امام(ره) فاصله گرفته است، حضور مردم راهپیمایی 22 بهمن می تواند در ذهن و دل برخی مبارزان بین‌الملل تأثیر ویژه بگذارد.

امام‌جمعه مسجدسلیمان افزود: مردم  باید با حضور هوشمندانه، ولایت مدارانه و به ‌موقع خود یک‌بار دیگر دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار کنند و به دوستان پیامی چند ده‌میلیونی دهند که ایران پسابرجام همان «ایرانِ مرگ بر آمریکا»، «ایرانِ مرگ بر اسرائیل»، «ایرانِ مرگ بر انگلیس»، «ایرانِ درود بر غزه»، «درود بر فلسطین»، «درود بر بحرین» و «ایرانِ درود بر عزیزانِ مبارزِ استقامت و ایثار یمن و سوریه» است.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی محکم‌تر از گذشته بر آرمان‌های امام(ره) و انقلاب استوار است، اضافه کرد: «استکبارستیزی» مهم‌ترین آرمان‌ ملت ایران است که به فضل الهی بر آن پابرجا و ثابت‌قدم مانده و در این راستا باید در راهپیمایی 22 بهمن توفنده‌تر و پرشورتر از قبل حضور پیدا کرد و با صدایی رساتر از قبل فریاد دشمن شکن برآورد.

حجت الاسلام امینی تصریح کرد: ملت ایران مثل همیشه اوج درک و فهم سیاسی‌شان را با حضور چند ده‌میلیونی در روز 22بهمن در منظر دیدگان جهانیان قرار می‌دهد و ان‌شاءالله با این حضور از غفلت برخی مسئولان نیز جلوگیری می‌کند.

امام‌جمعه مسجدسلیمان در پایان گفت: ملت فهیم ایران اسلامی به فضل الهی در گام بعدی نیز با حضور در انتخابات 7 اسفند بر اقتدار، امنیت و اعتبار و آبادانی مملکت اضافه می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha