شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام احمد سالک

حوزه/ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:حضور پرشور در راهپیمایی۲۲ بهمن مانع تفسیرهای غلط در مورد استقلال ، آزادی و تهمت زدن به انقلابیون بوده و مهر تاییدی بر عظمت انقلاب رهبر کبیر انقلاب خواهد شد.

حجت الاسلام احمدسالک در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با اشاره به گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و برگزاری راهپیمایی بزرگ 22 بهمن، اظهار داشت: 22 بهمن یکی از نهضت های الهی برای ملت ایران است، این یوم الله روز بزرگی است که در جریان آزادگی مسلمانان و ملت های جهان نقشی اساسی دارد.

وی 22 بهمن را انفجار نور انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: در این روز روحانیون باید سیاست های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را تبیین کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که این حضور باید دشمنان اسلام را در سطح بین المللی و داخلی کور کند، بیان داشت: سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی آغاز یک نبرد سخت با جنگ نرم است که باید با ساز و کار فرهنگی و با قدرت به آن سروسامان داد.

وی با بیان اینکه ملت ایران مطیع رهبری است، افزود: دشمنان چشم و گوش خود را باز کنند چون مردم برای مقابله با هر طرحی که آنها نقاشی کنند، آمادگی دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز  باید جنبه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و حاکمیتی را با هم افزایی و هم پوشانی در تبیین معارف دین و توام با بصیرت رهبری در جامعه تنظیم کنیم.

وی با تاکید براینکه امام خمینی (ره) محور حق در قرن 21 بودند، یادآور شد: 22 بهمن مانع تفسیرهای غلط در مورد استقلال و آزادی  و تهمت زدن به انقلابیون  است و باعث عظمت انقلاب رهبر کبیر انقلاب خواهد شد.

وی تصریح کرد: جریان های مخالف در داخل و خارج از کشور که به دنبال فتنه بزرگتری هستند و می خواهند شعار مرگ بر آمریکا را کمتر جلوه دهند و خواستار سازش با غرب و آمریکا هستند، در صورتی که آنها باید بدانند هیچ غلطی نمی توانند بکنند و امسال مردم با شور و حرارت بیشتری در رهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد ؛ همچنین دشمنان بدانند مردم در 7 اسفند امسال هم حضور پرشوری خواهند داشت.

313/38\

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha