جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه به جایگاه شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: اگر مشروعیت شورای نگهبان زیر سئوال برود، در واقع آب به آسیاب دشمن ریختن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه کرمانشاه، در مدرسه امام خمینی(ره)، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب، غفلت را عامل نفوذ دشمنان دانست و تأکید کرد: دشمنان ساکت ننشسته اند، بلکه از طریق ماهواره و اینترنت به دنبال اختلاف افکنی در میان نیروهای داخلی و کمرنگ ساختن ارزشه های اسلامی و انقلابی هستند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر صدور پیام های انقلاب به اقصی نقاط دنیا، تصریح کرد: ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام باید بیش از پیش به دنیا شناسانده شود.

وی، پیشرفت های کشور را به برکت انقلاب، خون شهدا و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: علی رغم تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران، کشور ما به موفقیت ها و پیشرفت های چشمگیری دست یافت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، بهترین درس تحریم ها اقتصاد مقاومتی و ارتقای تولیدات داخلی عنوان کرد و افزود: این تحریم ها درس های بزرگی برای عده ای که خود را به خواب غفلت زده اند، دارد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر این که نباید حل مشکلات کشور را به آمریکا گره زد، تصریح کرد: خلاف مسیر فرامین رهبری و آرمان های امام راحل حرکت کردن موجب سیلی خوردن انقلاب از غرب و شرق می شود.

وی در ادامه به انتخابات هفتم اسفند ماه و ضرورت تبیین شاخصه های کاندیدای اصلح از سوی طلاب و روحانیون، ابراز داشت: در ایام انتخابات باید تلاش های فتنه گران را رصد کرد تا از بروز حوادثی مانند فتنه سال 88 جلوگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی یادآور شد: نباید به افرادی که از آب گل آلود ماهی می گیرند اجازه تحرک داد، چرا که این انقلاب ثمره خون شهدا است و تمام مشکلات کنونی نظام از همکاری فتنه گران با دشمنان انقلاب نشأت می گیرد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه همچنین به جایگاه شورای نگهبان نیز اشاره کرد و گفت: اگر مشروعیت شورای نگهبان زیر سئوال برود، در واقع آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی در پایان، برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن را تجلی همدلی و هم زبانی مردم  و اقتدار ملی دانست و گفت: مردم همواره با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، در همه صحنه ها حضور دشمن شکن دارند و با عت خوشحالی دوستان انقلاب و نا امیدی دشمنان می شوند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha