جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام واعظ موسوی

حوزه/ استاد حوزه علمیه تلاش دشمنان برای جدا کردن مردم از انقلاب اسلامی را تلاشی بیهوده خواند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی در  حاشیه راهپیمایی۲۲بهمن در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: 22 بهمن امسال با شکوهتر از هر سال برگزار شده است و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی پیامی روشن به دشمنان انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: این حضور سرنوشت ساز نشان داد که مردم تا چه اندازه به رهبری و نظام خود علاقه دارند و چگونه پای این آرمان ها می ایستند و همیشه از حق دفاع می کنند.

عضو خبرگان رهبری اظهارکرد: رهبری انقلاب با دید بصیر و نافذ و حکیمانه خود پرده از توطئه های دشمنان بر می دارند و مردم بصیر ایران نیز این چنین اوج بصیرت خود را با این راهپیمایی دشمن شکن نشان می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی بیان کرد: انقلاب اسلامی همچون خونی پرشور در رگ های ایرانیان جاری است و دشمنان با هیچ حربه ای نمی تواند این خون پرشور را از رگ های این مردم خارج کنند.

وی گفت: مردم با این حضور حماسی درسی بزرگ به دشمنان داخلی و خارجی دادند که آنها نمی توانند بر این ملت و این نظام چیزه شود و نظام اسلامی با این مردم همچنان به مسیر پرافتخار خود ادامه می دهد.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: همه مردم و روحانیت و اقشار مختلف با این برکاتی که انقلاب اسلامی برای آنها به ارمغان آورده است هیچگاه دست از آرمان های امام راحل و شهدا که همان آرمان دین خدا است برنخواهند داشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha