شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام غبیشاوی - ماهشهر

حوزه/ امام‌جمعه ماهشهرگفت: اگر مردم خدایی ناکرده در عرصه‌های پیش روی کشور، همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، غفلت کنند، مجلسی زاویه‌دار با خط ولایت‌فقیه و راه شهداء تشکیل می‌شود که آینده نظام را متزلزل خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمد غبیشاوی، امام‌جمعه ماهشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک فرارسیدن 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با تأکید بر این‌که حضور مردم انقلابی ایران درصحنه‌ها، تضمین‌کننده پیروزی و ادامه انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: ملت ایران هرساله به‌ویژه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به خیابان‌ها آمده و با همان شعارهای اول انقلاب، بیعت مجدد خود با آرمان‌های امام و شهدا را مقام معظم رهبری را اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به پیام و دستاورد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 94، گفت: این حضور مردم، در فضای حاکم بر منطقه و کشورهای اسلامی، پیامی ویژه و مهم برای دوست و دشمن داشته و آن مقابله همه‌جانبه ملت ایران با استکبار جهانی، به‌ویژه آمریکا و اسراییل است.

استاد حوزه علمیه خوزستان، بابیان این‌که دشمن خواهان پسرفت و اضمحلال نظام اسلامی است، بیان داشت: دشمن خوب می‌داند که حضور مردم در عرصه‌هایی همچون راهپیمایی 22 بهمن چه تبعات بدی را برای او به همراه دارد؛ ازاین‌رو در تلاش برای نفوذ در کشور باهدف دلسرد کردن مردم و درنهایت اضمحلال جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه ماهشهر، خواستار انعکاس وسیع رسانه‌ای راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در سطحی گسترده شد و تصریح کرد: ازآنجایی‌که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، مقدمه‌ای برای شرکت مردم در انتخابات هفتم اسفندماه خواهد بود، رسانه‌های وسیعی حضور می‌یابند و بازتاب‌دهنده برگ زرینی دیگر از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی خواهند بود.

وی در ادامه بابیان این‌که توافق ایجاد شده در زمینه هسته‌ای، به معنای پایانی دشمنی با آمریکا نیست، اظهار داشت: مسأله برجام و توافقاتی که در زمینه هسته‌ای پیش آمد، به‌هیچ‌وجه معنای پایان دشمنی با آمریکا و نظام استکباری غرب را نمی‌دهد؛ چراکه دشمنان این نظام و انقلاب، هیچ‌گاه از دشمنی با ایران و ملت ایران، دست بر نمی‌دارند و این توافق صرفاً اعترافی به ناتوانی آنان در برابر عظمت و پیشرفت ایرانیان بوده است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی، درگیری‌های سراسر جهان را نشأت گرفته از همین دولت‌های استکباری دانست و افزود: همه ما می‌دانیم که آمریکا همواره در کنار اسراییل و حامی او بوده و این آتش فتنه‌هایی که هم‌اینک سراسر کشورهای منطقه را فرا گرفته، از کوره استکبار جهانی بلند شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ماهشهر، ادامه داد و گفت: ازآنجایی‌که ما در جنگ با باطل هستیم، باید روحیه استکبارستیزی در سطح جامعه جاری و روان باشد، تا إن شاءالله حضوری پرشور در حماسه 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه داشته باشیم.

وی ملت ایران را میراث دار شعار «هیهات من الذله» اباعبدالله الحسین(ع)، خواند و تأکید کرد: همه دولت‌مردان و آحاد و اقشار جامعه، باید در این برهه از مقطع تاریخی که دشمن درصدد نفوذ است، گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری، این دیدبان همیشه تیزبین جمهوری اسلامی باشند، تا إن شاءالله همچون گذشته گردنه‌های سخت و دشوار پیش روی نظام را پشت سر گذاریم.

حجت‌الاسلام غبیشاوی، در پایان، با تأکید بر این‌که حفظ ارزش‌ها و دست آوردهای نظام اسلامی ایران، درگرو بصیرت بالای ملت است، اظهار داشت: اگر مردم خدایی ناکرده در عرصه‌های پیش روی کشور، همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، غفلت کنند، مجلسی زاویه‌دار با خط ولایت‌فقیه و راه شهداء تشکیل می‌شود که آینده نظام را متزلزل خواهد کرد؛ پس حفظ نظام درگرو بصیرت بالای ملت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha