شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات

وزیر اطلاعات گفت: در نظام اسلامی اگر مردم پیرو ولایت و رهبری باشند، دیگر هیچ قدرتی تاب تحمل مقاومت در برابر آنرا نخواهد داشت.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از حجت الاسلام والمسلمین علوی، وزیر اطلاعات در جمع راهپیمایان 22 بهمن ساری، اظهارداشت: امام خمینی(ره) بر خلاف رهبران کشورهای دیگر که با تکیه بر قدرت نظامی و سیاسی، انقلاب نموده و حکومت خود را به پیش می  برند؛ با گره زدن مردم به خدا قدرتی به وجود آورده اند که دیگر نظام 2500 ساله شاهنشاهی تاب تحمل مبارزه با آن را نداشت، لذا انقلاب اسلامی ایران با دست خالی مردم و خروش الله اکبر بر رژیم طاغوت به پیروزی رسید.

وی افزود: در نظام اسلامی اگر مردم پیرو ولایت و رهبری باشند، دیگر هیچ قدرتی  تاب تحمل مقاومت در برابر آن را نخواهد داشت.

وزیر اطلاعات با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های دنیا گفت: بسیاری از حکومت های جهان بعد از پیروزی های خود سعی می کنند نیروهای مسلح و ارتش را جزء حکومت و تحت سلطه در آورند؛ ولی حضرت امام(ره) سپاه، نیروی انتظامی و ارتش و ... را جزء مردم دانسته و با آنها برخورد می کردند.

وی  باتاکید براینکه امام خمینی(ره) تربیت یافته مکتب قران و اهل بیت علیهم السلام است، گفت: در منطق قران پیامبر برای مردم مبعوث گردیده است، امام نیز در اسلام برای مردم است و قرآن هم برای مردم و هدایت آنها می باشد. لذا  در منطق اسلام کسانی که پیوند خود را با خدا قطع کنند ظالم ترین افراد هستند.

حجت الاسلام  والمسلمین علوی ادامه داد: امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب فرمودند ماهیت انقلاب باید با رای مردم مشخص شود، که ملت ما با بیش از 98 درصد رای خود را به جمهوری اسلامی دادند؛ همچنین قانون اساسی کشور نیز با رای مردم به تصویب رسید.

وزیر اطلاعات گفت:  در حالی که در چند ماه اخیر در کشورهای اطراف و دور دست، همانند عربستان کویت، عراق و سوریه و... هر روز شاهد انفجار هستیم، اما در جمهوری اسلای ایران علی رغم توطئه های دشمنان،سربازان گمنام امام زمان، به یاری پروردگار و حمایت مردم و رهبری هوشمندانه نظام اسلامی ده‌ها گروه تروریستی را به هلاکت رسانده و عناصر آنها را دستگیر و به دستگاه قضاء سپردند.

حجت الاسلام علوی اظهار داشت: مردم در رهپیمایی 22 بهمن همواره اراده خود را در حمایت از انقلاب و خون شهدا به نمایش گذا شتند و این نمایش حماسه‌ای موجب دلگرمی دوستان انقلاب و یأس دشمنان شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 7 اسفندماه عرصه‌ای دیگر برای حماسه حضور مردم در دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری است و هر رأی ملت تیری بر قلب دشمنان نظام بوده  و رساننده این پیام است که ملت سربلند ما با عظم راسخ خود، در سایه رهبر  و در مسیر انقلاب حرکت می کنند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha