جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام قاضی دزفولی

حوزه/ امام‌جمعه دزفول تصریح کرد: اگر ملت ایران به همراه دیگر خواص کشور، همچون امروز در عرصه‌های حمایت از نظام و انقلاب حاضر شوند، هیچ‌گاه دشمن قادر به نفوذ در جامعه نخواهد شد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام‌جمعه دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: امسال شرایط ویژه‌ای در کشور حاکم است و با توجه به هجمه‌ای که دشمنان اسلام علیه مسلمانان و کشورهای خط مقاومت دارند، حضور گسترده ملت، پاسخی به دسیسه‌های آنان بود که بدانند همیشه و تا ابد پای آرمان‌های حضرت روح‌الله خواهند ایستاد.

وی با اشاره به هجمه تبلیغاتی غرب در خصوص مؤثر بودن تحریم‌ها و کشاندن ایران پای میز مذاکره و گرفتن امتیاز، تصریح کرد: امروز ملت ایران به همه آنان نشان دادند که ایران و ایرانی هیچ‌گاه زیر بار حرف زور نمی‌روند.

امام‌جمعه دزفول، حضور جانانه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را جشنی بزرگ و مردمی خواند و گفت: این حضور مردم به همه ثابت کرد که همچنان بر سر آرمان‌های خودش و دنبال کردن اهداف بلند انقلاب اسلامی، پایدار و استوار است.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی، در ادامه تصریح کرد: همان‌طوری که مقام معظم رهبری فرمودند «حضور گسترده مردم مثل هرسال دشمنان را ناامید می‌کند»، امروز در واقع شاهد این رویداد بزرگ تاریخی بودیم و قطع بالیقین امنیت، ثبات و اقتدار کشور را به ارمغان می‌آورد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول، اظهار داشت: در این فضایی که شهدای مدافع حرم را یکی پس از دیگری وارد کشور کرده و در شهرها و استان‌ها تشییع می‌کنند، مردم بار دیگر آن فضای نورانی و ملکوتی مبارزه با طاغوت که شهدای انقلاب اسلامی داشتند و همچنین دوران دفاع مقدس که مقابل تجاوز متجاوزان به کشور اسلامی، ایستادند را برای خود تداعی کرده و جانانه فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سردادند.

امام‌جمعه دزفول، حضور مردم در راهپیمایی را سد راه پروژه نفوذ دشمن دانست و اظهار داشت: دشمن با استفاده از رسانه‌های خود، تلاش گسترده‌ای برای عدم حضور مردم در راهپیمایی را به کار گرفت! اما امروز همه دیدند که ملت چگونه جوش‌وخروش داشتند و خود را برای شرکت درصحنه‌ای دیگر یعنی انتخابات هفتم اسفندماه آماده می‌کنند.

وی در ادامه حضور همیشه درصحنه ملت را یکی از بهترین راه‌های مقابله با پروژه نفوذ دشمن خواند و گفت: اگر ملت ایران به همراه دیگر خواص کشور، همچون امروز در عرصه‌های حمایت از نظام و انقلاب حاضر شوند، هیچ‌گاه دشمن قادر به نفوذ در جامعه نخواهد شد.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی، در پایان سخنان خود، یکی از جلوه‌های زیبایی راهپیمایی 22 بهمن سال 1394 را حضور کودکان و فرزندان خردسال بیان کرد و اذعان داشت: امیدواریم خداوند متعال به ما یاری دهد که بتوانیم این انقلاب را نسل به نسل به‌عنوان ودیعه الهی به نسل های بعدی منتقل کنیم و نسل های بعدی نیز با حفظ امانت و استقامت، پایداری، بصیرت و هوشیاری به آیندگان منتقل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha