پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید احمد ابراهیم پور مقدم - گناباد

حوزه/ معاون حوزه علمیه گناباد گفت : امروز همه باید سعی کنیم با ایجاد انگیزه و برقراری شور و نشاط در سطح جامعه، زمینه و بستر لازم جهت حضور حداکثری مردم و سر افرازی آن‌ها در انتخابات را فراهم آوریم.

حجت الاسلام سید احمد ابراهیم پور مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گناباد افزود : هر زمان که انتخاباتی در ایران برگزار می شود، دو نکته شرکت مردم در انتخابات و همچنین انتخاب کاندیدای اصلح مورد اهمیت است.

وی ادامه داد : مردم کسی را انتخاب می‌کنند که ایمان به خدا داشته و امین باشد زیرا مردم کارها را  می خواهند به آن‌ها بسپارند

حجت الاسلام ابراهیم پور مقدم اظهار داشت : فراواني شرکت در انتخابات نشانه پشتوانه مردمي بوده و چگونگي پيروزي نامزدها نشانه ذائقه سياسي جامعه است که در پي آن سياست مداران داخلي و خارجي به تحليل و بررسي مي پردازند و حتي گاهي زمينه هاي تهديد و تطميع از سوي دشمنان فراهم مي شود.

وی انتخابات را آزمون مقبولیت برای نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود : خوشبختانه میزان مشارکت ملت ایران در انتخابات همیشه بیش از کشورهای دیگر بود و امیدواریم در انتخابات اسفند ماه نیز چنین حماسه ای رقم بخورد.

این استاد مدرسه علمیه امام رضا (ع) شهرستان گناباد تصریح کرد : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو به عنوان مهمترین هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی  است.

وی با بیان این که روحانیت باید از همه ظرفیت های خود در باشکوه تر برگزار شدن این انتخابات خاطر نشان کرد: ما بايد سعی کنیم با ایجاد انگیزه و برقراری شور و نشاط در سطح جامعه، زمینه و بستر لازم جهت حضور حداکثری مردم و سر افرازی آن‌ها در انتخابات را فراهم آوریم.

معاون حوزه علمیه گناباد در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به اهمیت نفوذ تشریح کرد:  امسال مقام معظم رهبری در بیشتر سخنرانی های خود ما را به بحث نفوذ هشدار داده اند زیرا دشمن از هر راهی که توانسته سعی کرده است نفوذ کند هرچند تا به امروز با راهنمایی های مقام معظم رهبری تا امروز ناکام  مانده اند .

وی در پایان بیان داشت : ملت ایران در انتخابات هفت اسفند بار دیگر راه نفوذ دشمن را خواهند بست و جواب دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha