جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 372263
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
حجت الاسلام حميد احمدي، مدير آموزش معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري

حوزه / مدير آموزش معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري از تدوين نظام فرهنگي و جامع عتبات عاليات خبر داد و گفت: به زودي اين سند راهبردي به همراه دستورالعمل‌هاي لازم ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام حميد احمدي، در گفت وگو با خبرنگار حج در كربلاي معلا، اظهار داشت: انسجام و نظم خوبي در برنامه‌هاي بعثه مقام معظم رهبري در عراق حاكم است.

وي با بيان اين‌كه جلب رضايت زائران بايستي در اولويت همه امور بعثه مقام معظم رهبري قرار بگيرد، افزود: بر اين اساس در گزينش و آموزش روحانيان و مداحان كاروان‌هاي زيارتي عتبات عاليات بيش از گذشته دقت‌نظر صورت مي گيرد تا زائران نهايت بهره معنوي را از اين سفر داشته باشند.

حجت الاسلام  احمدي در بخش ديگري از سخنان خود از تدوين نظام فرهنگي و جامع عتبات عاليات خبر داد و گفت: به زودي اين سند راهبردي به همراه دستورالعمل‌هاي لازم ابلاغ خواهد شد.

مدير آموزش معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري قطعا اين سند به مرور زمان نيازمند به روزرساني است، از اين رو نيازمند همكاري و همفكري دست‌اندركاران فعال در بعثه مقام معظم رهبري عراق هستيم.

وي در پايان بر تعامل و هماهنگي حداكثري ميان واحد‌هاي مختلف بعثه مقام معظم رهبري در عراق تأكيد كرد و گفت: خوشبختانه ارتباط و صميميت خوبي ميان همكاران برقرار است كه همين مسأله موجب نظم و كيفيت مطلوب برنامه هاي فرهنگي و تبليغي در عتبات مي باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha