جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم

حوزه/ مسئول غرفه انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، تقویت بُعد اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده تر را شرط استقبال بیشتر آحاد مردم از نمایشگاه کتاب استان قم عنوان کرد.

حسین امیدی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به این که امسال نخستین سالی است که پس از بازگشایی مصلی، نمایشگاه کتاب استان در این مکان برگزار می شود، طبعاً باید بیشتر و بهتر به امر اطلاع رسانی در صدا وسیما و نیز روزنامه های محلی و سایت ها پرداخته می شد.

وی افزود: البته در کنار این مساله باید با فرهنگ سازی، نیاز و عطش لازم را در بین مردم خصوصاً نسل جدید به منظور تقویت فرهنگ کتاب خوانی ایجاد کرد تا شاهد گرایش بیشتر مردم به مطالعه کتاب باشیم.

مسئول غرفه انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) همچنین در خصوص کم و کیف آثار ارایه شده از این انتشارات در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم گفت: بیش از 200 عنوان کتاب در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده ایم که حدود 15 کتاب آن چاپ نخست و مربوط به سال جاری می باشد.

وی اضافه کرد: علاوه بر آثار مرحوم آیت الله العظمی فاضل، کتاب های فقه و اصول و برخی آثار دیگر موسسه فقهی ائمه اطهار(ع) در این دوره از نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است که البته بیشتر استقبال ها ازکتاب های چاپ اول با موضوعات فقهی و اصولی بوده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha