جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بوستان کتاب

حوزه/ موسسه بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم اقدام به ارایه و عرضه یکصد عنوان کتاب چاپ اول کرده است.

هادی خاکباز مقدم، مسئول غرفه این موسسه در این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: تعداد عناوین کتاب های منتشر شده از سوی بوستان کتاب در سال های گذشته رقم بالایی را شامل می شود اما ما به خاطر محدودیت فضا و مکان غرفه، مجبور شدیم تنها حدود 450 عنوان کتاب را ارایه کنیم که از این تعداد حدود یکصد عنوان آن چاپ اول می باشد.

وی با اشاره به این که وجه غالب آثار بوستان کتاب در حوزه اندیشه اسلامی در موضوعات و گرایش های مختلف است، گفت: در این میان کتاب ها و آثار علامه حسن زاده آملی و علامه طباطبایی(ره) و کتبی که درباره تربیت و اخلاق می باشند، با استقبال بیشتر مردم روبرو بوده اند به طوری که "کتاب هزار و یک کلمه" علامه حسن زاده که دوره هفت جلدی است با فروش قابل توجهی همراه بوده است.

خاکباز مقدم همچنین با اشاره به این که برگزاری نمایشگاه کتاب استان در مصلای قدس ، اقدام خوبی بوده است، ابراز داشت: طبعاً عموم مردم دسترسی بهتری به مصلی دارند اما مهم آن است که برای سال های آینده تبلیغات بهتر و بیشتری در سطح شهر و همچنین از طریق رسانه های عمومی انجام شود تا جمعیت بیشتری به نمایشگاه بیایند و کتب مورد علاقه خود را تهیه کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha