پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید مهدی صادقی استاندار جدید قم

حوزه/ استاندار قم در جلسه شورای ائمه جماعات بخش های استان بر ضرورت استفاده از ظرفیت مردم و خیرین در توسعه فضاهای فرهنگی خصوصا مساجد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» به نقل از  روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی، استاندار قم در جلسه شورای ائمه جماعات بخش های استان با ابراز امیدواری از گشایش در فضای پسابرجام در کشور، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به توفیقات بیشتری در حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه دست یابیم.

وی با بیان کثرت و حجم بالای کارهای اولویت دار در استان قم اضافه کرد: با توجه به وضعیت دولت و کاهش تخصیص بودجه ها، سرعت اجرای پروژه ها در استان کم شده است.

استاندار قم در ادامه به ضرورت تأمین هزینه های مقاوم سازی مساجد و فضاهای آموزشی در بخش های مختلف استان نیز اشاره نمود و تصریح کرد: در کنار همکاری دستگاه ها، استفاده از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی نقش مهمی در توسعه فضاهای فرهنگی دارد.

صادقی همچنین با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: نباید تعهدات خود با ملت شریف و شهید پرور ایران را از یاد ببریم و در ازای خلوص نیت و استقامت این عزیزان هر آنچه در توان داریم برای بهبود معیشت آنها فراهم کنیم.

استاندار قم در پایان نیز حضور حداکثری در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: کاندیداها و طرفداران آنها بایدرعایت اخلاق و رقابت سالم را در دستور کار قرار دهند و از هرگونه تخریب و رفتار انتخاباتی نامناسب دوری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha